Shopping

Jo som alla tjejer tycker., Så tycker även jag att shopping är kul.
Jag älskar det. Faktiskt så har det varit min kondition senaste.
Jag och mina älsklingar åkte idag till K- stad för att se om vi kan öka lite i garderoben.
Men så hände det. det som man inte tror eller inte jag i alla fall.
Jag började att gråta i provrummet.
Anton föreslog att jag skulle köpa på mig lite nya underkläder.
Sagt och gjort så tog jag med mig en bunt med bh i provhytten där jag i min förskräckelse upptäckte att jag har
gått från en stor B storlek till en ynka A.
Gråtandes gick man till kassan och betalade. Kan inte fatta. Vart tog dom vägen?
Jag amma ju bara i fem månader.
Kan inte säga att jag ångra att jag amma för det va ju så mysigt och jag saknar det redan, MEN VA FAAAAN
Dessa fick följa med hem.
Även denna fina kavaj

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är väldigt vanligt iaf. Så var det för min syrra hon gick ner en kup storlek, nästan två när hon ammade. Shit happens, bröst är inte allt!

2009-12-31 @ 04:08:22

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0