Är jag sjuk??

Jag fick nyss en otäck känsla om att jag kanske har köppt för mycket kläder till min dotter.
Hon är 4 månader och har bättre urval av kläder än vad jag har.
Hennes garderob är fylld och det får inte plats med något mer.
Hon har mer skor än mig..
Hmmm.. Men jag kan inte hjälpa det. Tänk om hon blir min första och sista barn?
då kommer jag att ångra att jag inte gjorde som jag ville.. Eler vad tycker ni??
Vill veta om jag är extrem eller om det är vanligt att man köper mer till sitt barn än vad man gör till sig själv?

Överfylld



Pjuks




Kommentarer
Postat av: mirja

Söta uggs!!!

2009-11-04 @ 00:02:10
URL: http://mirjamy.blogg.se/
Postat av: L

Lilly ja skulle nog påstå att du e ganska normal. E ju sjukt mycke roligare att handla söta babykläder! Å har man råd så ser ja inga som hellst problem i d =) so shop til you drop! Å dom kläderna som fortfarande e fräsha efter att hon växt ur dom kan du ju alltid skänka till kupan lr liknande organisation så får nån mer glädje av dom. hugs

2009-11-04 @ 08:10:40
Postat av: Anonym

oj vad mkt kläder hon har, hon kan gå i olika kläder varje dag o behöver nästan inte använda samma plagg igen :) Men de växer fort så kläderna kommer snart vara för små :(

2009-11-04 @ 11:04:11
Postat av: Saba

haha du e för rolig...e du avis på chantelle? ;) de e jag! :D nej men MITT barn kan ju få chantelles kläder i framtiden...tittar med hundögon

2009-11-04 @ 13:49:07
Postat av: Bettan

Hahahahaha!! Du är inte ensam om det där med att köpa barnkläder iaf, va ute med en kompis och skulle shoppa kläder till oss liksom, "jag köper aldrig kläder till mig själv så det här ska bli kul!" och kommer hem med bara barnkläder... Det är inte helt nyttigt, glöm inte bort dig själv kära Lilly!! Det är det alltför många morsor som gör ;)

2009-11-05 @ 08:19:54
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är helt normalt och handla så till sina små sötnosar. Adrian drunknar i kläder han också, kan fylla en hle egen garderob liksom. Hahaha.

Men han har doock inte så många par skor, bara två; ett par enkla joggingskor och ett par ASSNYGGA Replay. : D (mamma mycket stolt) Hahaha.

Kram till er båda!

2009-11-05 @ 11:51:13
URL: http://adriansmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Anders R

Du e sjuk... Fast på ett bra sätt... :)

2009-11-05 @ 22:57:03

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0