Arg....

Kollade in lite olika bloggare igår och blev välldigt arg när jag kom fram till Kissies blogg.
Av någon anledning funkar inte hennes blogg på min dator men jag titta på den hos en kompis igår.
Varför jag blev arg??
Jo för i bloggen handlade mest om Fylle bilder Fest  och mycket annat som inte är det livet handlar om.
Tydligen har hon blivit avstängd från blogg.se för att dom har tröttnat på henne. Tydligen blir hon anmäld till höger och vänster pga vad hon skriver.. Borde inte en lampa tändas i stackarens lilla huvud att inte skriva så provocerande när hon är medveten om hur många små flickor det är som läser hennes blogg, och vill bli som hon..??!!!
Syns man så hörs man men man behöver inte göra sig själv till en åsna baraför att man vill synas.


kissie??


Kommentarer
Postat av: Saba

true dat!

2009-11-02 @ 13:12:44
Postat av: Anonym

Men Lilly du kan väl inte hänga ut den stackars åsnan sådär! Den har väl inte gjort sej förtjänt att jämföras mä sånt avskumm?? =)

2009-11-03 @ 09:53:38
Postat av: mimi

jag håller med dig...hoppas hon inser det snart. inte värt det alls enligt mig bara för att få lite kändisskap. alla vuxna tyker ju hon är patetisk, bara tonnåringar som har henne som idol.

2009-11-04 @ 09:06:30
URL: http://heavanilly.blogspot.com

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0