En dag i Karlstad..

Som många andra söndagar så åkte vi idag till Karlstad för en mini shoping tur.
Jag hämtade mina nya snygga tights från MQ. (Tack Astrid att du la undan dom för mig)
Och som vanligt fick Chantell lite Kläder. En såååå fin klänning och en liten snuttis. Båda är från HM.
Köpte även en julstjärna. Snart är det ju December =)

Nu är vi hemma och vi tog en härlig du dusch.
Nu är det 10 dagar tills Mamma kommer hem.

Föresten Grattis Älskling på farsdag..


Snygga

Nu ska vi myysa


Kommentarer
Postat av: Anton

Mina nybadade älsklingar! ;)

2009-11-09 @ 17:57:22
Postat av: Saba

tightsen e jättefina, har sett likadana på JC o gina...snygga! =) ska chantelle ha den rosa klänningen på nyår lr? :)

2009-11-12 @ 14:59:38
Postat av: Saba

nice har du börjat med kategorier nu bra bra

2009-11-12 @ 15:01:19

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0