Låång dag.

Tyvär så känner jag mig inte alls pigg.
Lider av tandvärk som vägrar gå bort och jag har inte tandläkartid förens 15 Dec.
Hade tänkt att julpynta idag men hänger i soffan och har bara skit ont.
En sak till som gjorde mig extra deppig är att bara två var med i tävlingen.=(
Tycker att det var synd eftersom Pernillas var så snäll och bidrog med så fina priser.
Tänker ge er tills på Tisdag kväll om det inte är fler som är med i tävlingen så tar jag bort den.



Så här känner jag mig idag..


Kommentarer
Postat av: Pillan

Åhhh..Tack:-) Jag har inte hunnit in till stan under veckan som jag trodde jag skulle:-( Men nu ska jag se till att hinna:-D

2009-11-28 @ 21:42:23

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0