Lilly tippsar 2

Torsdagen är snart över.
Dagen har varit lagom stressig.
Började med träning på HK, sen kom vi hem och tog vara på alla kläder.
Anton slutade kl 16. Han överaska med en Ny 90 säng som vi ska ha i Chantells rum.

Idén med sängen är att jag ska få en hel natt sömn i veckan.
Nu har det gått snart 7 månader och jag har sovit som längst tre timmar i sträck.
Säkert inget ovanlig fenomen för nybliven mamma, men varför inte hjälpas åt när man är två.
Här tycker jag att man ska hjälpas åt även om man har en snäll bebis som sover men ska ha mat var tredje timme. Det tar inte lång tid att amma eller ge flaskan, men mamman får aldrig sova ostört.

För att man ska orka med att vara flickvän och mamma så tror jag starkt på att få en hel natt sömn då och då.

Chantell sover i sin säng i våran rum. )0 sängen står i hennes där jag ska få sova EN HEL NATT I VECKAN =)
Sen  när Chantell flyttar till sitt rum då har vi en Extra säng som hon kan ta över när hom har blivit lite större.

Rummet är inte färdigt. Jag ska mysa till den mer.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Håller fullständigt med dig:-) Bara man får en heeeel natts sömn så är batterierna fulladdade igen:-) Sovi gotti;-)

2009-11-19 @ 23:28:50
Postat av: kat

Tycker du förtjänar mer än EN natts sömn i veckan faktiskt. Att gå till jobbet är semester i jämförelse med att va hemma med småbarn..

2009-11-20 @ 08:00:51
Postat av: Saba

va mysigt

2009-11-20 @ 18:53:01

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0