Mycket skoj men ingen bad.

På tisdagar brukar vi hänga med Lena och Emilia.
Det är på tisdagar vi har Badhuset på Chemat.
Men lilla Emilia är sjuk så det blev inget bad för oss.
Krya på dig lillen.
Istället hängde vi med Sirvan Zhian och Pejta på Citty.
På fiket visade Sirvan en lapp som hans flickvän Madde hade skrivit.
En To do list eller Do it list som jag kallar det när jag ger order på Jobbet=)
Ni som känner sirvan Tycker nog att detta är roligt.
Jag blev imponerad att han hade bara en punkt kvar.
Sirvan ska du bli årets pojkvän??  =)
Måste säga att jag gillar punkt 4 bäst.
Alla i kör
NAWWWWW



Me today


hmm


Peta Och Zhian


Kommentarer
Postat av: Anton

Hot Mama! ;)

2009-11-03 @ 21:43:15
Postat av: Sirvan

"Lilly I'm happy for you but Sirvan has the best video of all time"



hehe jag e faktist en bra pojkvän

2009-11-03 @ 22:55:56
Postat av: Anonym

seeexy mama lilly;)))

2009-11-04 @ 00:02:43
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: Lena å Emilia

Snygg grå tröja du har! Tråkit att vi e sjuka men vi får ta igen d nästa vecka.. see ya!

2009-11-04 @ 08:16:21

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0