Svin??

På fredag ska jag få min Influensa spruta.
Är lite nervös eftersom jag hatar sprutor. Men jag gör det för Chantells skull.
Men ¨då är frågan... Hur försiktig ska man vara för att inte bli sjuk??
Jag får typ tre varningar per dag att inte gå till ställen där det är mycket folk.
Resultatet till det- ingen badhus igår, ingen Öppnaförskolan idag. Men HALÅ imorgon da??
Får jag inte gå på mamma core på HK.
Jag kommer nog att bli lite galen om jag inte får träffa folk. Eller aktivera mig.
Vem vet svininfluensa kanske är här för att stanna. Ska jag sitta här hemma då och ruttna??
HJÄÄÄÄLP JAG VILL UT!!

Hur gör ni andra?? Stannar ni hemma? Ni som har barn da? Hur Tänker ni?


Kommentarer
Postat av: Bambi

Hej bejb!



Tog min spruta idag ja, det gjorde inte alls ont,

det kändes inte ens så det behöver du inte va orolig för.. Sen tycker jag inte du ska sitta inne och ruttna för det mår ingen bra av!=) Men det är svårt att av göra eftersom du har lillen oxå. Men jag tror nästan det är lika stor risk att bli smittad i konsumkön som på badhuset, eller har kanske fel? Ja inte vet jag, men man kan inte sluta leva iaf :) Så iväg och träna i morrn! Kraam

2009-11-04 @ 18:48:32
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: Lena

Du kan inte skydda henne mot allt. Så e d bara. Men sålänge du använder sunt förnuft å inte låter vem som hellst andas å ta på henne så har du gjort d du kan. Å glöm inte att tvätta händerna ofta... Vi ses på träningen imorgon!!

2009-11-04 @ 20:53:15
Postat av: Bettan

Näedu, jag stannar då inte hemma! Men det är väl eg upp till var och en. Vissa vågar ju inte ens gå och handla liksom... Jag ska inte ens ta sprutan tror jag i detta nu, men man ska aldrig säga aldrig :) Men asså, får man det så får man det. You can never stop the destiny ;) Som Lena säger - tvätta händerna! ;) Kram

2009-11-05 @ 08:17:31
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/
Postat av: Saba

jag håller med de två andra som skrivit här...ska du skydda dig mot flunsan så kan du lika g´ärna sluta gå och handla på ica liksom..



men gud va chantell e söt! MARK MY WORDS, hon kommer bli en jäääääävla heartbreaker! :P

2009-11-05 @ 09:02:24
Postat av: Gina Holmquist

Hej Gumman!

Som de andra säger man kan inte hålla sig inne för även där kan olyckor ske..

Det är nog mycket snack, så fortsätt som vanligt stumpan.

Kram

2009-11-05 @ 09:29:31

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0