TÄVLING

Japp nu börjar vi med tävling =)

Min absoluta favorit baby butik i Arvika är Pernillas barnkammare.
Tävlingen går ut på att gå till butiken som ligger på Kyrkogatan 36 och titta på utbudet.
Komentera i min blogg vilken som är eran favorit grej i butiken med en bra motivering om varför ni ska vinna.
Har du en kompis som har en baby eller kanske till din egen sötnos. En perfect Julklapp.

Vinnaren får denna fina baby servis som innehåller
En djup tallrik, en vanlig tallrik, kniv och gaffel. Värde drygt 300 kr.
(Finns i butiken)

 

Tävlingen avslutas på Fredag kväll.
ps. glömm inte lämmna eran e-mail. Ds bara jag kan se adressen.

Lycka till


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej där! Japp, jag har nog bra koll på hur man gör med bloggen, gör bloggdesign åt andra å sånt... :)

Vad är det du vill ha hjälp med?

Kram

2009-11-24 @ 23:29:53
URL: http://vildljus.blogg.se/
Postat av: jenny

Hello lovley. Gillar också pernillas barnkammare enormt. Min absoluta favourit sak som finns där är ju så klart flera.. men sist köpte jag leksaks "bakelser" i tyg.. bullar och grejer och emmy älskar dom här vi leker café och hon biter och biter i dom=).. en annan sak som jag verkligen gillar där är deras "pirat" saker till pojk rum. när emmys kusin döptes köpte jag flera saker i just "pirat" grejerna till hans rum för de är fina..

hoppas vi kan ses snart PusS

2009-11-25 @ 22:16:10
Postat av: Lena

Hej eftersom vi köpte Emilias favorit leksak när vi va där i onsdags så va vi ju tvungna att hitta en ny must have grej å d va inte svårt =) Nu e vi inne på dom fina (vet inte riktigt va d heter men) bonaderna. Dom hänger på väggen å så e d flera fickor på dom som man kan förvara leksaker å gosedjur m.m i. Den står högst på våran önskelista i jul =) kramikram

2009-11-27 @ 08:20:05
Postat av: Christina

Vet inte om jag är för sen nu för att vara med i tävlingen men jag skriver här ändå :) Att välja EN sak man tycker bäst om på Pernillas barnkammare är ju hur svårt som helst vill ju ha ALLT där. Men en sak som jag alltid säjer att jag vill ha när jag är där är den stora grå dockan med stora ögon (ser lite ut som en trasdocka) den är ju bara sååå söt :D Kram

2009-11-29 @ 23:33:41

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0