Gillert!!!!

Vilken kul helg..

Lördag- åktevi till karlstad och shoppa.
Det blev som vanligt mest till Chantell.



En rosa overall
strumpor i animal print
en kitt i animal print



Jag fick Mössa och vantar i animal print
Tony and gay hår grejs
och En Nike vattenflaska
Anton fick också en Nike Vattenflaska





Idag åkte vi till Chalottenberg.
Anton jobbade på Carlings, jag och chantell ´ökade hennes garderob med lite mer nyheter


Hallå kan man få hjälp på detta stället?



Va bra, jo jag tänkte prova lite grejjer...


Fint =) den blir bra.



Vi betalar med kort, vart skriver jag på ??




Idag komm vi hem med nyheter bara till Chantell

Hon fick
en tröja med dady forever
ännu en animal print dräkt
tomtedräkt
och lite leksaker












Kommentarer
Postat av: Saba

HAHA tomtedräkt! skoj.

fan va mycket animal print-dräkter hon har nu...hehe.

haha roliga kommentarer till bilderna på chantelle när hon är på carlings! kommentarerna passar till bilderna, haha...

men hon ser allt lite rund ut om kinderna p¨å bilderna, de e ju bra!

2009-10-26 @ 08:47:18
Postat av: Rebecka

vilken snygg blogg!! jättesöta saker du shoppar till lilla chantell.

Längtar till jag får "pimpa" lite jag oxå!!

själv ska jag på UL idag och se om dom kan se vad det är för en krabat där inne....sen blir det nog lite shopping för oss med!! :P

2009-10-26 @ 10:37:07
URL: http://fruhugne.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha! Så sött å roligt, bildserien där Chantell shoppar! Love it. :)

Kram på er!

2009-10-26 @ 10:53:11
URL: http://vildljus.blogg.se/
Postat av: Lea

Haha du e bra rolig du =) Men e de verkligen så smart å ge henne ett eget kreditkort redan?? Hon e ju släkt mä dej så de kommer bli dyyyrrt..=P (Va smart koppla de till antons isf) katshing!

2009-10-26 @ 12:01:36
Postat av: Miriann

Åh va kul att du skaffat blogg :) Lite sen.. ja vet ;)

2009-10-26 @ 14:15:09
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: Emma

Lilly! Du kommer få köpa en herrgård om du ska fortsätta i det här shoppingtempot=)! Tänk om du får fler barn, hur ska detta gå....=)?

2009-10-26 @ 18:00:53
Postat av: Marita Johansson

Hej på Er !

Vilka härliga bilder på Chantell och bra kommentarer. Farmor och farfar längatar mycket efter henne och er också. Kram

2009-10-26 @ 21:56:24
URL: http://timelillan.blogg.se/
Postat av: Pillan

Heej:-) Jag bara måste få fråga dig vart du har köpt den underbart söta rosa overallen?

2009-10-27 @ 11:04:44
Postat av: lilly

den kommer ifrån lindex =) 299kr

2009-10-27 @ 11:29:50

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0