Stackare...

Min lilla älskade chantell fick lite feber idag. Jag blev så j...a orolig och ringde sjukvårdsupplysnningen, med en lungnande röst i andra änden i telefonen sa damen att jag inte ska oroa mig. Det kanske är så att Chantell håller på att få tänder. Hon tyckte att jag skulle klä henne varmt och ta en promenad. Sagt och gjort. Det fick bli en shopping tur istället med Lena och Emilia.

Dagens fynd blev
Till Chantell
Päls bolero
En rosa filt med prinsesskronor
Disney dräkt
självlysande napp

Till mig
Örhängen i guld
Mössa och matchande vantar


Kommentarer
Postat av: Anton

Och till mig då!!! :O(??

2009-10-21 @ 14:23:14
Postat av: lilly

En nöjd flickvän

2009-10-21 @ 16:37:30
Postat av: Saba

var e bilden på de som DU köpte då?

2009-10-22 @ 13:09:25
Postat av: Saba

Självlysande napp, haha vart fick du tag på det??

2009-10-22 @ 13:10:05

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0