Stor i Arvika???

Hade en fundering om bloggning. Det har ju blivit så stort och det är ju alldeles underbart.
Jag är ju en färsking inom bloggning och då undrar jag om det finns framgångsrika bloggare i Arvika? eller måste man bo i storstaden för att lyckas med sin blogg??
 Och vad/vem  är en framgångsrik bloggare??
 hur många träffar ska man ha om dagen??
hur offta bloggar man då??
 Skulle va kul att få några svar. Ni som har egna blogg och läser detta skriv gärna några rader och säg va ni tycker.
  skule vara kul att veta lite mer. Jag hoppas att någon Arvika bo har en framgångsrik blogg. skriv gärna ner några bloggar .


många frågor..


Kommentarer
Postat av: Anna

Är också sugen på att skaffa en blogg faktiskt. Blev lite inspirerad av dej. : D

Fast vet inte om jag skulle "våga"...hahaha.

2009-10-22 @ 21:06:47
Postat av: Mirja

Kul att du börjat blogga:) Hoppas allt är bra:)

Kram Mirja

2009-10-22 @ 22:35:10
URL: http://mirjasofiolsson.blogg.se/
Postat av: elin

Heej :) Vet inte om du vet vem jag är :p Razis flickvän, jag känner Anton genom HK. Jag har bloggat i flera år men det är ju riktigt svårt att bli framgångsrik (inte för att jag försöker) men man måste nog orka och ha tid att uppdatera hela tiden! Och sticka ut lite, kanske va lite kaxig och sådär :)

2009-10-23 @ 11:38:42
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Wivi

Jag har haft blogg... jag skrev för mkt ärligt så jag fick mest skit MEN de ä så jag är!! Funderar lr tycker jag ngt så säger jag de lr skriver det!!



Tyvärr kände jag att de inte funkade så den ligger på is ett tag. Det är super kul å jag älskar att skriva men de är svårt att inte trampa ngn på tårna.



Va noga med att inte skriva namn på de du skiver om OM de inte är possitiva saker ;) nu gjorde jag i och för sej inte de MEN i en liten stad är de ju inte så svårt att lista ut...



Nu när A-a bloggen är igång så känns de dock att man kan skriva vad som helst :)



Lycka till med din blogg den kommer säkert att gå kanon å faktiskt så inpirerade du mig så jag tror jag ska göra ett nytt försök :)



Ha de gott å va rädd om dej å lilla söta familjen!!

Kram Wivi

2009-10-23 @ 13:12:05
URL: http://wimsans.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Lilly!

Va kul att du bloggar! Lycka till! Ja bloggar alltid för min egen skull och inte för den som läser... Det tror jag kan vara bra att ha som grundtanke... Annars blir det inte kul i längden. Sen är det så klart kul när man ser att många läser det man skriver;) Ha en trevig helg alla 3!

2009-10-24 @ 11:57:49
URL: http://annabjorn.blogspot.com

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0