Vad är nästa steg???

Vad  blir nästa steg här i livet?? få se nu, vad har jag gjort hittlills i mitt 26 åriga liv.

1. Levt ett liv som skatare. (och tävlade innom)

2. Bott i Göteborg Stockholm och Oslo

3. Jobbat som Modell, servitris, bartender, personlig assistent. och jobbat i fabrik.

4.Blev ihop med min drömkille

5. Fick Min drömjobb (Butikschef)

6. Fick körkort

7. Blev gravid

8. Fick världens vackraste dotter


Nu undrar man vad nästa överakning i livet blir. Men bra blir det =)


dagens


Mysa med dotter efter lite bad.=)
























Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Hej Lilly från svärmor. Nu har jag gjort min första blogginlägg. Vilket härligt nybadat barnbarn jag ser på bild här. Vi har det bra i Helsingborg. Kram Marita

2009-10-23 @ 23:29:51
URL: http://timelillan.blogg.se/
Postat av: Saba

guud vilken blick hon har den där chantell :)

din dagens-bild e bra men går det inte att få den utan så skarp blixt? :-S

2009-10-26 @ 08:49:53

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0