Lilly svarar.

Frågan lyder
Postat av:
lite tips på gravidkläder som man kan klä sig i....även om man inte e lika liten som du va =)
Klart jag kan ge lite tips.
Under min graviditet köpte jag ALDRIG mamma kläder.
Det är nog min bästa tipps.
Jag har storlek xs och det hade jag hela graviditeten.
Men det va ju för att jag valde att handla kläder som jag kan använda efter graviditeten också.
Kläder som har mycket stretch i sig , oversize eller tunikor.
Jag tycker även att det är extra mysigt att visa magen när man är gravid.
Om du nu har en tunika på dig så kan du väll markera magen med ett skärp som sitter under bysten.
Här kommer lite bilder på mig under graviditeten och olika outfits.
Föresten tycker du att jag inte var stor???
sista bilden bjuder jag på =)
2 veckor gravid i XS
i XS
I XS
XS
8 månader gravid i XS
XS
2 Veckor innan Chantell föddes i XS
Vattnet har gått och vi är på g till BB
Frank dandy trosor i XS
Hahahahah

Kommentarer
Postat av: Anton

Underbara bilder bilder gumman!!!

2010-04-14 @ 16:30:09
Postat av: Anonym

snyggt =) snart får du veta vem som frågar =) snart så tack för tipsen o va fiiin du va

2010-04-14 @ 17:37:49
Postat av: micka

guuuuuuuuud din mage på sista bilden, man ser hur liten du är och sen bara den stora magen, skit häftigt.



hur fan hann ni tänka på att ta bild när vattnet gått, vad roliga ni är!!!!



2010-04-14 @ 19:35:45
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: micka

hahaha fyfaaan vad roligt, helt sjukt ju :D

telepati kanske? :)



men du, är hon inge bättre än? hon måste ju vara helt slut nu stackarn :(

2010-04-14 @ 19:45:20
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Baloo

Shit! Vilken utåtstående mage du hade...Ser lite roligt ut när du är så liten :) Men du va fint gravid, bara en stor mage men smal annars =)

2010-04-14 @ 20:42:01
Postat av: Bettan

Shit vilken mage på sista bilden asså!!!

2010-04-19 @ 13:20:50
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

köper man gravidkläder så köper man ju den storleken man brukar ha i vanliga fall, så har man xs när man inte är gravid så har man det även som gravid i dem kläderna

2010-04-22 @ 18:14:46

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0