Lilly svarar

Hade frågestund.
Fick bara två frågor.
Hmmm
Sen tycker jag att ni är lite dålig på att kommentera hörrni.
Fråga 1
Postat av: Baloo
Har du fått bort alla gravidkilon? Fick du några bristningar?

Svar -
Jag fick bort mina gravid kilon efter tre månader.
Fick en liten bristning över naveln men den syns knappt.
Just nu väger jag mindre än vad jag gjorde innan graviditeten.

Postat av: Jennie
Varför bytte du bort ditt gamla namn? Vad var det för fel på Hoda..?

Svar -
Jag har inte bytt bort Hoda. Jag heter fortfarande Hoda.
Men många väljer att kalla mig Lilly.
Även min mamma.



Kommentarer
Postat av: micka

men va, när hade du frågestund?????

det har ju ja missat?

2010-04-13 @ 09:42:20
URL: http://writalist.blogg.se/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0