7 Tips på hur du lyckas på jobb...

För mig är jobbet mycket viktigt.
Vi spenderar många timmar på jobb och varför inte försöka göra det bästa med den tiden.
Att vara Butikschef är inte alltid lätt men det är det mest givande jobbet jag någonsin har haft.
Som arbetsgivare kan jag ge lite tipps på hur jag tycker att den perfekta anställda är.
1. Kom alltid i tid.
2. Var positiv till jobbet.
Te.x skriv aldrig något negativt om jobbet på Blogg, Facebook eller dylikt.
Och kom som en solsken till jobbet.
3. Är du ny på jobbet , då är det extra viktigt att du visar framfötterna.
Som att ta eget initiativ och visa vad du går för.
4. Ta dom tider du får på Schemat och var tacksam. (även om det inte är många i början)
5. Klä dig snyggt  i Carlings kläder ;)
6. Prata gott om dina arbetskamrater och Chef inför vänner och bekanta.
7. Ljug inte för din chef  var alltid ärlig.
Risken är stor att Hon/han ser igenom dig.
Vi som rockar  Carlings i Charlottenberg.

Kommentarer
Postat av: stina

Lilly! mer sommaroutfits! nununu! =)

2010-04-13 @ 16:28:36
Postat av: Anonym

lite tips på gravidkläder som man kan klä sig i....även om man inte e lika liten som du va =)

2010-04-13 @ 17:31:18
Postat av: Lilly

Det ska jag tippsa om.. kan göra två olika inlägg =) håll utkik tjejer.

2010-04-13 @ 21:03:59
URL: http://timelillan.blogg.se/
Postat av: Jenny

En annan bra ide är kanske att lära sig stava?



Tips tex stavas med ett p såhär "tips"



Det heter visa framfötterna.



Sen tycker jag att det är viktigt att man kan stava överhuvudtaget.



Kanske du kan tipsa om nästa gång?



Jag skulle aldrig anställa någon som inte kan skriva eller stava.

2010-05-04 @ 18:35:55

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0