Trött?

Det här är ett ämne som jag och några mammor har pratat om på senaste tid.
Jag kommer ihåg tiden innan jag va mamma som igår.
Inte det att jag saknar den, men allt va så annorlunda då mot nu.
Man jobbade träffade vänner och fika. På helgen va det PARTY.
Varje kväll slängde man sig i soffan och sa högt - GUUD VA TRÖTT JAG ÄR.
Idag när jag tänker efter -  vad var det som jag var så trött efter?
När man tänker efter känns det som att jag gick i nästan 26 år och hade semester.
En vecka kan se ut så här för mig nu i dagsläget.
Måndag - Jobb
Tisdag - Mamma ledig (städa, laga mat, ut med Chantell, Bvc, tvätta, Hinna träffa mamma och kompisar)
Onsdag -- Mamma ledig (städa, laga mat, ut med Chantell, tvätta, Hinna träffa mamma och kompisar)
Torsdag - Jobba
Fredag - Jobba
Lördag - Jobba
Söndag - Mamma ledig ( Städa, laga mat, ut med Chantell, Tvätta och söndags mysa med Anton och Chantell)
Dagar som jag jobbar  ska man ju hinna med lite mer än bara jobb. Man ska ju leka, och byta blöja. bada och mata Chantell.
Idag när jag är trött , TRO MIG JAG ÄR TRÖTT
Idag har jag även lite mer förståelse för mina kompisar som har barn när dom säger att dom inte hinner träffas eller att dom är trötta.
Men en kompis utan barn tror jag inte på längre.
Hahahahaha Jag säger bara vänta tills ni får barn.
MOHAHAHA då jävlar ska ni få se på trött eller, - jag hinner inte ses.
Älskade barn.
puss på dig Chantell.
Du är värd att vara trött för.

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Helt klart... Det är skillnad på att veta vad trött är och inte... :)

hm, vissa kan dock leva kvar i det gamla livet och inte förstå att något har ändrats. Då blir det svårt - man lever inte som innan, barn räknas till livet när man väl fått dem...

Må så grankott... :)

2010-04-07 @ 15:40:19
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: micka

gud vad underbar!!!!



ja mina ögonbryn kostar 200kr varannan vecka hahaha

2010-04-07 @ 16:52:50
URL: http://writalist.blogg.se/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0