Hahaha

Ganska roligt att någom trodde att jag ska fixa brösten kl 18.30 Ehhh
Kommentar från Anonym -
Anonym om NERVÖÖÖÖS:
förmodligen någonting som har med bröstförstorning att göra eftersom du gråter om dina bröst..
Jadu ja Jag grät över mina bröst en gång. Efter att ha fött barn och ammat i nästan 6 månader så ser ju kroppen inte ut som den gjorde förr. Så då är det väll inte konstigt om man är ledsen över det.
Det jag var nervös över va att jag skulle färga håret själv.
Och det gick ju åt skogen. Hahahaha.
Mamma får hjälpa mig imorgon så att det blir rätt.
Hade tänkt få det ljus brunt men hårbottnen blev orange och resten är fortfarande mörk. hmm.
Tur att mamma har varit frisör.
Tur att man kan bjuda på sig själv..

Kommentarer
Postat av: alexandra

att färga mörkt hår till ljusare själv är ett omöjligt uppdrag! Efter att jag färgade håret svart var det helt kört för mig. hur mycket jag än försöker så blir det alltid som du säger, typ oranget i hårbotten och resten av håret är lika mörkt. -.-

2010-02-11 @ 22:16:17
URL: http://axelaxis.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är bara att bleka håret det ha blond hårfärg först!

2010-02-11 @ 22:54:32

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0