Lilly tippsar

Hej på er godingar.
Måste säga att ni har varit såå tysta.
Lite tråkigt att inte få kommentarer längre.
Vad hände? skrev jag något dumt?
Tänkte uppdatera lite på hur dagen har varit.
Jag har sprungit runt och lekt sjuk syster hela dagen.
Serverat soppa , Glass , mediciner, städat och lagade äpple paj.
Mummsigt värre.
Det va första gången jag gjorde äpple paj.
För jag har nyligen börjat att gilla lagat äpple.
Men jag tänkte dela med mig om ett lite tipps som gör pajen super mummsig.
Jag blandade lite musli i äpple , kanel och socker blandningen.
Då blev pajen extra knaprig.
Jag brukar köpa färdig vanilj sås i tetra pack. Orkar aldrig krångla med att göra eget.
Men jag brukar vispa såsen med elvisp i ungefär 10 min så att den blir vit och fluffig.
Vanilj såsen blir lättare fluffigare och räcker till fler .
Knep som jag har tagit med mig från att ha jobbat i Restaurang.
Vispa bort de gula till vitt =)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

ser såå gott ut=)

2010-02-21 @ 23:07:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: My

Du är ändå himla duktig som hinner med så mycket (trots två sjuklingar hemma) :)

2010-02-21 @ 23:07:38
Postat av: micka

minns inte, det var kanske 9an tror jag

helt galet med alla STORA familjer haha

2010-02-21 @ 23:52:09
URL: http://writalist.blogg.se/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0