Sjukt sjuk..

Två tredje delar av min lilla familj ligger nu sjuka.
Anton har fått feber och Chantells prickar blir allt fler.
Lider  enormt med skuld känslor för att jag inte va hemma förut för att ta hand om dom.
Men nu ska jag se till att vara hos dom hela tiden tills alla är friska och krya.
Jag ringde min mamma för att hon skulle göra sin super vitamin soppa.
Alltid när jag blir sjuk så brukar mamma komma och laga soppan till mig.
Vi följer Tre regeln, d.v.s att efter tredje gången man äter den så mår man redan bättre.
Eftersom den är gjord på färska grönsaker.
Så i morgon kväll ska Anton vara i form igen. (Hoppas jag)
Så såg det ut när Anton skulle äta förut.

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du slipper bli smittad nu när 2/3 av familjen är sjuk. du har länkat fel blogg på mig, var iof.s jag som skrev fel blogg haha :D

så länka om till sile.blogg.se istället. den andra är 100 år gammal. :D

ta hand om familjen puss

2010-02-20 @ 22:28:37
URL: http://sile,blogg.se
Postat av: Anonym

jag skojja bara det var jag som gick in på fel blogg haha, du har länkat rätt.

my bad :D

2010-02-20 @ 22:31:24

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0