Vad tycker du?

Vad tycker ni om skönhetskirurgi?
Jag har en del miss nöjen  med min kropp och kommer antagligen att göra något åt det.
Det är min mun jag ska göra om. Jag hatar mitt leende. Kan inte le på kort.
Jag har mått dåligt över detta så länge jag kan minnas.
Raderar korten så fort jag ser att jag skrattar och blir nästan äcklad.
Då är det många som undrar VA? VARFÖR.
Jag har så kallad tandkötts leende.
Tycker att jag ser ut som Beavis and Butthead.
Många har så starka åsikter och tycker att man ska tycka om sig själv som man är,
medan jag tycker att man gös som man själv vill.
I morse va jag hos tandläkaren för en konsultation och det kändes bra. Till våren för jag ett nytt leende.
Vad tycker du?
Rätt eller fel?
Kan inte fatta att jag ladda upp denna bild.
Men vassegoo

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja tycker du ska göra som du själv vill dä ä ju du som ser dej själv i spegeln!!



Ja själv vågrar knappt gå te tandläkaren på min årliga kontroll så ja tycker dä ä strångt gjort av dej å få dä fixat :)



Kram

2010-02-15 @ 18:27:56
Postat av: Bettan

Det är rätt gumman, jag tycker ditt leende är vackert, men tycker man det inte själv så spelar det ingen roll vad andra säger... kram

2010-02-15 @ 19:01:48
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/
Postat av: Baloo

Jag vet hur det är att ha komplex för ngt...så jag tkr du ska göra det du vill även om jag personligen inte tkr att det är ngt fle på ditt leende =)

2010-02-15 @ 21:22:20
Postat av: jenny

åh min älskling. vet att du klagat över ditt leende förr.. men jag tycker inte det är något fel på ditt leende.. men som sagt.. Går det fixa så du blir nöjd så självklart ska du göra det!! Kram

2010-02-16 @ 20:35:21

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0