Lilly tippsar Vann

Det är få gånger som man är helt nöjd men Hottel som man bor på.
Men när jag Anton och Chantell åkte till Vann så tycker jag att visiten var obeskrivligt perfekt.
Hade gärna åkt tillbaka till sommaren. Jag rekommenderar verkligen Den här Sköna Spa/ Hotellen.
Därför gör jag nu lite extra reklam för Vann.
Frukost i sängen på Vann.
Jag kopierade en text från deras hemsida som jag tyckte va bra.
Checka in. Andas ut. Vann är ett fyrstjärnigt hotell, miljöcertifierat och Svanenmärkt, med 151 dubbelrum och 5 sviter. Flera av dubbelrummen kan göras om till familjerum och 8 rum är handikappanpassade. Hotellet är vackert beläget i ett naturreservat vid Gullmarns strand. Gullmarn är Sveriges enda tröskelfjord med ett på många sätt unikt marint liv och den har därför blivit utsedd till marint skyddsområde. När du har checkat in och ställt ner ditt bagage rekommenderar vi att du antingen klär på dig och går ut – den närmaste omgivningen bjuder på väldigt mycket som är värt att se – eller klär av dig och går ner till vårt spa. Här finns ovanligt mycket som talar för att du kommer att trivas.

Kommentarer
Postat av: Anton

Underbart att va där med er älskling!!!

2010-02-16 @ 16:41:40

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0