Varning!!!!

Jag älskar att äta ute på Restaurang.
Igår tänkte vi mysa till det lite extra och åt alla hjärtans dag.
Vi bestämde oss för att äta på Tempel.
Men jag blev besviken.
När man betalar nästan 500 kr för lite mat så tycker man att god mat och bra service är ett faktum.
Men inte här tydligen.
Servitören såg ut att inte ens vilja vara där.
Maten ska vi inte ens prata om.
Jag beställde Gambas (Friterade jätteräkor serverade med het vitlöks & chiliolja, wookade grönsaker & glasnudlar)
vilket låter mumms men det va urk..
Räkorna va gummi, nudlarna och grönsakerna smakade bränt och allt smakade olja.
Antons mat va ok men ingen Smaksensation.
Behöver jag säga att jag blev dålig i magen!!!
http://tempelkarlstad.se/
Borde inte ha ätit räkan...

Kommentarer
Postat av: Emma

uschamejjen! Jätte farligt med dåliga räkor jue..

2010-02-15 @ 13:01:46
Postat av: Saba

usch du sa väl till personalen på tempel???

2010-02-15 @ 14:21:58
Postat av: CARRO

Oj jag fick en schock när jag läste att du var 27 år :o Du ser ut som högst 18 ju :)

2010-02-15 @ 15:26:06
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0