Förnedrings kaka

Jag och Chantell tog en promenad för att träffa Annat och Adrian.
Vi satt på Citty och tog oss en fika.
Det blev Semla även kallad förnedrings kaka (Hahahahaha God one Anna)
Tyckte att det va bästa kommentaren ever. Man ser ju liksom aldrig bra ut när man äter en =)
Vi fick även för oss att ta en promenad.
Anna nästa gång jag får för mig att göra något så dumt i det kalla s¨får du slå mig.
Nu ska jag få besök =)
Höres lite senare
Adrian och Chantell fikar
Varmt och gött i vagnen

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuuud va söta dom är ihop då! : )

Modell-världen får se upp alltså. Hihi.

2010-01-12 @ 17:23:54
URL: http://adriansmamma.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0