GRRR

Idag skulle jag ha en städ dag.
När mamma kom för att hjälpa till så blev det 1000 gånger lättare.
Men när vi skulle sätta igång så märkte vi att dom har stängt av vattnet i huset.
FAAAAN.
Lillan ska bytas på och ha välling.
Hur gör man nu då?
Efter att ha ringt ett argt samtal till Tht så fick jag ta en promenad och våldgästa Emma.
Där fick vatten till välling, kaffe och muffins.
Tror att jag ska hälsa på oftare.
Mumms för Blåbärs muffins och pizza muffins
Chantell vill leka med pasha.
Nu ska jag träffa zhian och gå på Bio =)
Anton ska ha lillen..
mera inlägg efter filmen.
pusss

Kommentarer
Postat av: Anton

Snäll Pacha......

2010-01-22 @ 09:45:56
Postat av: Emma

Men här såg Pasha lite väl ond ut... haha.. Men Chantell dömmer inte=)

2010-01-22 @ 21:37:25

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0