Mera nervös..

Innan veckan är slut får jag troligen veta om jag ska börja jobba 50%  eller om jag måste börja 75%.
Jag har ju hela tiden varit inställd på att börja jobba i Mars men bara 50%.
Vet inte hur jag ska tänka.
Är det för tidigt att lämna Chantell?
Kommer hon att undra vart jag har tagit vägen?
Kommer hon bli ledsen och arg på mig?
Rent ekonomiskt  så vore det bra för oss om jag jobbar.
MEN jag kommer ju missa så mycket.
Jag kommer att bara dö om Anton säger
- Chantell prata idag
- Cantell kröp idag
- Chantell vinka idag
- Chantell tog sin första steg idag
- Chantell klarar sig faktiskt utan dig.
Det är då jag avlider på platts

Kommentarer
Postat av: Anton

Hahahahaha rolig du!!

Du ska se att det går super!! ;)

puss och kram ses ikväll!!

2010-01-20 @ 12:05:59

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0