MMMMMMM

Kan inte fatta vilken otrolig lyxig dag det har varit.
Vaknade runt 9 och vi åkte med desamma till Vann Hotell.
När vi kom fram hade vi bokat lite behandlingar till mig.
Jag fick Rygg och nack masage, En djup rengörande ansiktsbehandling, Masker och lugnande för huden
bryn plockning och grund/bas sminkning.
Det va så härligt att jag somnade flera gånger.
När jag tyckte att det inte kunde bli bättre så gick jag till våran rum där Anton och Chantell väntade.
Där stod dom i Den lyxigaste sviten..
Grattis på födelsedagen hör man..
Mmmmmmm
Rummet är underbart. Två tvn, Två badrum Ställbara sängar, balkong med utsikt över sjön, och Gratis internrett.
Lyx till max.
Efter att ha myst i lyx med champagne så gick vi till Spa avdelningen igen för att bara i alla olika poler och varma källor.
Efter det En Otrolig lyxig tre rätters i Restaurangen.
Nu ligger jag mätt och belåten i sängen och myser med mina två Älsklingar.
GOTT
Mmm mamma får  champagne
Gött att flyta i en varm källa
Anton leker i poolen
Redo för att äta
Outfit
Kavaj - H&M
Guld tunika - H&M
Lack byxa - Gina
Skor - Skopunkten
Chantell myser framför en brasa.
Och imorgon fyller jag år då =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va gôtt!

Skulle inte va fel att bli bjuden på nåt sånt.

Hahaha.

Men det är du absolut värd Lily. Njuuuut!!!

Ha det bäst!

Kramkram

2010-01-02 @ 21:16:49
URL: http://adriansmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Lena

Gud va mysigt ni ser ut att ha d. Njut nu ordentligt d förtjänar du gumman. grattis kram

2010-01-03 @ 08:23:16

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0