Skolka

Joda det kan man.
Jag skolkade från familjen.
skulle med Anton och äta med hans Mamma och pappa men nej jag hade ingen lust.
Känner mig deppig och hängig.
Vill bara sitta och buttra för mig själv i ett hörn.
Är det tillåtet för en småbarns mamma?
Jag känner mig själv som en bebis. Hur ska jag då orka ta hand om lillen då?
Anton tog med sig Chantell och här sitter jag i min ensamhet och känner mig värre.
Sen hon föddes så har jag kanske varit ensam runt 5 gånger högst.
Egentid borde komma oftare, men varför får jag skuld känslor nu.
Jag skulle behöva göra något extremt kul med vänner snart.

Kommentarer
Postat av: Bambi

Du är värd egentid! ha inte dåligt samvete för det! :)



psst.. länka dej oxå :)

2010-01-09 @ 19:38:05
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej! Vilken fin-fin bild på dig, har du gjort den via nån app i iPhone? Skriv till mig på facebook vilken isf!! :)



Och man kan verkligen skolka från familjen! Man måste vara borta lite från det man älskar mest för att uppskatta det ännu mer sen ;)



KRAAAM och god fortsättning! Pussa Chantell på kinden från mig!

2010-01-09 @ 21:21:45
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/
Postat av: Pillan

Häller med föregående talare:-D Absolut måste vi få ha egentid!!!! UTAN skuldkänslor:-))Men jag förstår dig...samma för mig:-(

2010-01-10 @ 00:58:13
Postat av: Baloo

Få inte skuldkänslor...klart du måte få egentid...

2010-01-10 @ 10:51:27
Postat av: jenny

hej lilly

klart du ska skaffa en egentid,, det gör dej inte till en dålig mor eller flickvän.../ jenny

2010-01-13 @ 20:58:42

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0