Svar till Baloo

Frågan lyder - Baloo om Fredag..:
Vore kul med lite fitnes tips...du är så smal och fin fast du hat fött ett barn..hur håller du dig i form? vore kul med lite tips och ideér =)

Världens gulligasete fråga.
Tack tack tack Att du tycker så.
Men jag önska att jag hade någon bra tipps.
Hur jag tappade mina mamma kilon är inte de mest hälsosamma sättet som jag önska.
Jag har helt enkelt inte haft tid att äta.
Chantell är världens sötaste och jag älskar henne mest i hela jorden.
Men hon är krävande och för att hon ska vara så nöjd som möjligt så har jag glömt bort mig själv.
Ibland dröjer det till kl 18 innan jag får mitt första mål på dagen.
Men det ska bli bättringar. och när jag börjar att träna igen så lovar jag att blogga om det.

Tack för dina underbara kommentarer.
Det är då man vill blogga mer =)

mvh lilly



Kommentarer
Postat av: Baloo

Jag håller med om att det kanske inte var det bästa sättet att tappa dina gravidkilon på...men du var ju fin och smal innan Chantell kom också =)



Tack så mkt för att du gillar mina kommentarer =)

2010-01-25 @ 18:50:21

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0