Svar till sara.

Frågan löd - sara om Lilly tippsar:
hej :D 
jag och susann ska beställa från forever21 nu, vi blev helt besatta när vi var i New York, har du beställt därifrån nån gång? isåfall, hur gör man med tull avgift osv? man vill ju veta vad det kommer kosta tillslut :D 
pussa prinsessan från oss och hälsa anton!
/ sara& susann
Tjena gumman. Tyvärr så har jag inte beställt kläder därifrån.
Dom kläder jag har, har jag köpt när jag va i Los Angeles, eller mamma som tog med sig när hon va där sist. Men jag hitta den här texten på Veckorevyns hemsida.
Hoppas att det är till någon hjälp.
Puss
Texten kommer ifrån Veckorevyn.se
Pris
: Många plagg och skor är helt sjukt billiga, du kan få roliga och koola skor för knappt hundra spänn.
Frakt: Ökar med antalet varor du beställer, den är helt okej men jag tycker man ska gå ihop med flera kompisar och köpa saker för att det ska löna sig. 44dollar ( ca: 260 kr) kostade vår frakt, men då hade vi beställt saker som fick skickas i en mindre flyttkartong också.
Leveranstid: Var ute i god tid. 7-12 dagar tror jag det står på hemsidan, för mig tog det exakt tolv dagar.
Tull: Tullen lägger på moms på de paket som kommer från ett land utanför EU. Det tänkte inte vi på. Därför åkte vi fyra vänner på ytterligare en avgift på 380kr som jag fick betala när jag hämtade ut paketet på posten. Tydligen gör tullen ett stickprov per dag och vi råkade ut för ett sådan. Att betala ytterligare tull på grejerna är rätt ovanligt. (Tull baseras på värdetoch frakten på det du köpt)

Kommentarer

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0