Undrar bara.

Jag undrar på lite grejer...
Hoppas att alla vill vara med och svara.
jag vet att jag har stax över 100 läsare dagligen och därför vill jag ha lika många svar =)
Hjälp mig att få bloggen bättre.
Fråga
1. Hur hitta du till min blogg? Genom facbook, Tipps på stan, du känner mig, eller annat?' i så fall hur?
2. Hur gammal är du?
3. Vad vill du läsa mer om på min blogg? Chantell, outfits, tipps om shopping, bakning och mat, eller annat.
I så fall vad?
komigen och svara.
hjälp mig och motivera mig till att bli bättre.
puss på er.
föresten ni kan svara anonymt.
Ps det kommer mera inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har jobbat med dig på Scanmodule å läser din blogg lite då å då, du har bra koll på mode och en jättegullig dotter. Har inte gillat bloggar förut men fått upp ögonen på några bla din :)

2010-01-05 @ 21:49:30
Postat av: jenny

jag læser den før att jag kænner dig å kul å se vad du har før dej, alltid kul å se bilder på chantel i nya klæder m.m.=) jag hittade den på fb, å hørde från lenapena=)

2010-01-06 @ 10:27:52

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0