Lilly svarar

Nu kommer mina svar till era frågor =)
Frågan lyder..
Sofia om Fråga frågan..:
Vart har du gjort av din hund? Funkade det inte när ni fick barn?

Hej Sofia.
Ja du har rätt. Det funkade inte så bra med Hunden och Chantell.
På slutet visade han lite aggressiva sidor mot Chantell som inte jag gillade.
Vi kom fram till att han har det bättre hos någon annan som har mer tid för honom.
Och nu har han det hur bra som helst. Du kan läsa mer om det här.
Jag gjorde ett inlägg om det när vi lämna bort honom.


Frågan lyder..


Lena om Fråga frågan..:
Hur känns d att Chantell snart fyller ett år? E du nöjd för va ni gjort hittils lr e d nått du ångrar att ni gjort/ inte gjort? Hur har första året som mamma varit?

Hej Lena
Först och främst så kan jag inte fatta att ett år har gått.
Jag är så stolt över henne så det går inte att beskriva.
Jag måste säga att jag är nöjd och stolt över mig själv och Anton över hur bra det har gått.
Finns bara en sak som jag önska att jag hade gjort annorlunda från första början.
Och det är hur Chantell nattas.
Hon somnar  med oss och vaknar med oss.
Med andra ord är jag och Anton sällan ensamma.
Men vi får sova länge på morgonen =)
Första året som mamma kan jag sammanfatta kort.
BÄSTA ÅRET I MITT LIV =)


Frågan lyder..
micka om Fråga frågan..:
hur tr'ffades du och anton :D


Hej Micka
Jag och Anton träffades på Gymmet som han jobbar på =)
Han visste vem jag var och hade ögon på mig i 5 år innan det hände något mellan oss.
Ett år innan vi började träffas fick jag upp ögat för honom.
Helt plötsligt en dag fick jag sms. Där frågade han om jag ville äta middag med honom.
"Om jag vågade." Jag tog det som en utmaning och sa ja =)
Det är jag glad för  =)



Frågan lyder..
Baloo om Fråga frågan..:

Var det ett svårt beslut när du fick veta att du var gravid om ni skulle behålla det eller inte? Eller hon kanske var planerad?

Vill ni har fler barn?

Hej Baloo
I början va det svårt. Jag trodde ju inte att jag var gravid eftersom jag gick på P-Piller.
Båda var osäker och vi var aldrig eniga i början.
Ena dagen ville jag ha barn andra inte. Samma var det för honom,.
Sen sluta vi bara att prata om det i en vecka.
En dag när han kom hem så hade han ett paket till mig.
Jag trodde att det var min sena födelsedagspresent.
Men när jag öppnade paketet så låg världens minsta Adidas skor där.
Han titta på mig och sa - Klart vi ska ha bebis =)
Jag började gråta av lycka =)
Vi vill ha fler barn men inte just nu.
vi vill vänta några år till =)


Frågan lyder
sara om Fråga frågan..:
hur många seriösa killar har du haft?

Hej Sara
Seriösa .... Fyra =)
Tre långa
och en kort men ganska seriöst ändå.
En av dom fyra är jag i nu och förhoppningsvis länge länge..


Frågan lyder
Baloo om 1 År:
vilket datum fyller hon år??

Hej igen Baloo
Chantell fyller 25/6 =)
på Fredag.


Fågan lyder
Ida om Fråga frågan..:
vrf hade du ballerina kakor i din väska?


Hej Ida
Hahaha rolig fråga.
Sanningen är att jag är ett kakmånster.
Mitt socker begär är enormt.
När jag jobbar långa dagar så måste jag med all säkerhet ha Kakor eller Godis på Jobbet.
Ibland är jag så sugen att jag tar med dom i bilen och då lägger jag paketet i väskan.
Därför hade jag kakor i väskan.


Frågan lyder
Pegah om Fråga frågan..:
VARFÖR gästbloggar inte Anton mer? när ska han börja igen?

Hej Pegah
Jo det är så att han är lat =) Hahahahaha. Jag tror att han tappa intresset.
Trötnade fort.
Men vi får se han kanske dyker upp igen =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

åå jag har missat en frågestund. istället får jag väll uppmuntra Anton att gästblogga kom igen nu anton. :) föresten när åker ni till Kreta?

nåja, nu är prinses bröllopet slut på tv och det är dax att sova. Saknar dig älskade syster. Ge anton och chantell stor kram från mig.

2010-06-20 @ 01:21:48
Postat av: Baloo

Kul med frågestund :) heter du Lilly eller är det en förkortning på ett namn? Vilket land är du från?

2010-06-20 @ 19:39:59

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0