Anton (Gästbloggar)

Måste få starta mina inlägg med att citera Alex Schlman:
MEN VAR I HELVETE ÄR DET LILLA NAPPHELVETET!!
Jag kanse inte kommer skriva så mycket om dagens  outfitt och vad jag shoppar, men lite ville Lilly att jag skulle skriva så jag tänkte va fan det kan ju va lite kul oxå ju..... Så man får väl skriva lite om hur det är att va nybliven pappa och vad vi kommer hitta på under dagarna.
Kan  ju oxå va kul för Chantell när hon blir större och för oss såklart...Plus att jag har jävligt risigt minne så jag glömmer lätt vad jag pysslat med efter några dagar.
Det är helt galet hur många kännslor man hon kan väcka fram från att ena stunden va den goaste bebisen till att det går till ett skrikande inferno och allt bara för att man inte  hittar
NAPPHELVETET!! varför ska man alltid tappa bort dom! Hur  jävla många har man inte!
Borde ha en skål med nappar i varje rum, för det är inte kul när hon säter igång alltså!!
Så med andra ord jag Hatar och Älskar nappen!!
Chantell ville sova till elva idag och det gillar jag, hatar mornar har alltid gjort kommer nog alltid att göra det  bara är så!!
Känns spännande att få va pappaledig, (jävligt vuxet dock) men å andra sidan så är man kanske snart det. Bara att gilla läget! Att bli vuxen alltså..... ;o)
Hon sover söt nu efter en rejäl gröttallrik som Lilly inte skulle orka äta upp, fått aptiten från farsan det är bra det!
Måste få starta mina inlägg med att citera Alex Schlman:
MEN VAR I HELVETE ÄR DET LILLA NAPPHELVETET!!
Jag kanse inte kommer skriva så mycket om dagens  outfitt och vad jag shoppar, men lite ville Lilly att jag skulle skriva så jag tänkte va fan det kan ju va lite kul oxå ju..... Så man får väl skriva lite om hur det är att va nybliven pappa och vad vi kommer hitta på under dagarna.
Kan  ju oxå va kul för Chantell när hon blir större och för oss såklart...Plus att jag har jävligt risigt minne så jag glömmer lätt vad jag pysslat med efter några dagar.
Det är helt galet hur många kännslor man hon kan väcka fram från att ena stunden va den goaste bebisen till att det går till ett skrikande inferno och allt bara för att man inte  hittar
NAPPHELVETET!! varför ska man alltid tappa bort dom! Hur  jävla många har man inte!
Borde ha en skål med nappar i varje rum, för det är inte kul när hon säter igång alltså!!
Så med andra ord jag Hatar och Älskar nappen!!
Chantell ville sova till elva idag och det gillar jag, hatar mornar har alltid gjort kommer nog alltid att göra det  bara är så!!
Känns spännande att få va pappaledig, (jävligt vuxet dock) men å andra sidan så är man kanske snart det. Bara att gilla läget! Att bli vuxen alltså..... ;o)
Hon sover söt nu efter en rejäl gröttallrik som Lilly inte skulle orka äta upp, fått aptiten från farsan det är bra det!
kom nu för fan inte och säg att inte vi killar kan göra två saker samtidigt!!  ;o)
Lill bruden somande på  em så då han jag va riktigt jävla duktig och tvätta och laga mat
kan fan första Maria Montazami och gänget att dom trivs med sina liv!
nu kommer Mamma hem och lill tjejen lysner upp i ett stort nöjt flin sånt som kan få vem somhelst att smälta! och sån gör att man definitivt glömmde bort att hon hade kolik dom första tre månaderna. Vill bara förtydliga att under den perioden ville man ibland ställa sig framför tåget, hoppa frön ett lite för högt tak lr bara simma med hajar! Men för att citera den gamla klychan :det man inte dör av gör en starkare! IOch det är ju så att folk har klarat deta förr....
Til nästa gång vi hörs:Kör så det ryker livet är alldeles för kort för något annat!!
ps fan detta va ju nästan lite kul ju, trodde jag ju inte innan måste jag ju erkänna. ds

Kommentarer
Postat av: Saba

kul inlägg anton! :) roligt att du skriver lite längre än vad lilly brukar göra, hehe. men faaaan va du svär, hehe kanske inte så bra för chantell när hon blir äldre o kan läsa.. :P hehe. keep up the good work!

2010-03-01 @ 19:03:09
Postat av: Pillan

Härligt Anton;-) Detta gjorde du bra!! Nu förväntar jag mig att du fortsätter med blogginga;-)))Tummen upp...

2010-03-01 @ 19:51:12
Postat av: sara

go anton, go anton, go anton! bra gjort!

2010-03-01 @ 22:10:32
URL: http://sile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad i helvete säger du Saba svär jag, fan heller ;)

2010-03-01 @ 22:20:10
Postat av: Mackan

Saknar ord...men det gjorde inte du! Nästan småimpad..ser fram emot fortsättningen på detta bloggrus.

2010-03-01 @ 22:30:36
Postat av: Anton

Tack så mycket tjejer och ett litet extra tack till Mackan ;)

2010-03-01 @ 23:16:12
Postat av: Baloo

Kämpa på! Roligt att läsa vad du pysslar med om dagarna...fortsätt!!

2010-03-02 @ 10:32:52
Postat av: Linnea

tummen upp anton! :-D

2010-03-02 @ 14:15:01

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0