Arg ....

Det här förstår jag mig inte på.
Hur kan man lämna sin 5 månaders bebis för att få vara med i en dokusåpa?
10 veckor ska dom vara ifrån lilla bebben.
Chantell har utvecklats så enormt från en 5 månaders bebis till 8 månader.
Finns ingenting i världen som är viktigare än ditt barns första levnads år.
I intervjun säger föräldrarna att dom gör det för bebisens skull.
Det tror ju inte jag på.
Innan jag blev mamma då hade jag nog tyckt - Jaha dom gör som dom vill.
Men nu är prio ett alltid Chantell.
Vad tycker ni?
Hade  du lämmnat din bebis i 10 veckor för att vara med i en dokusåpa?
Tryck här för att komma till artikeln ..
Lämnar sin baby – för dokusåpa

Kommentarer
Postat av: knastrid

Anton- dagen outfit! dagens outfit! dagen outfit !:) hahah dagen outfit! dagens outfit! dagen outfit !:);)

2010-03-04 @ 16:39:34
Postat av: Anonym

Vi vet ju inte den egentliga anledningen till detta utan bara vad media skriver. Det kanske är för barnets bästa. Vad vet vi!?!

2010-03-04 @ 17:24:31
Postat av: Anonym

Håller med ovanstående, vi vet ju inte anledningen till att de är med... I mina ögon, som har äldre barn än du, är det just när barnen är så små som man har möjlighet att lämna bort dem och lära dem knyta an till många andra människor, det utvecklar barnet enormt, och den möjligheten kommer aldrig tillbaka... Sen menar jag inte att det ultimata är att lämna dem i 10 veckor! Men hellre då än senare! Det kommer du också att upptäcka när du har mer erfarenhet av barn:)

2010-03-04 @ 18:53:31
Postat av: elin

Jag hadde aldrig lämmnat bort leah i tio veckor. Jag förstår inte hur dom tänker

2010-03-04 @ 19:23:06
Postat av: micka

alltså det här med dokusåpa klingar ju illa till och med om JAG skulle söka till en, men om man söker sin bebis till en, då har det gått för långt fan.

2010-03-04 @ 19:32:19
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Christina

Skulle aldrig lämna bort Filippa så länge för å åka å va mä i en tv-serie inte av nånn annan anleding heller! Föräldrarna kommer ju inte å känna sin bebis när dom kommer hem igen :(

2010-03-04 @ 20:03:05

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0