Igår.

Igår var ju jag mamma och Chantell i Örebro.
Miriann åkte i egen bil för att hon hade lite att göra i Karlstad senare.
När vi kom fram så åkte vi till Marieberg köpcenter för lite Shopping.
Chantell fick passa på att klippa sig hos frisören.
Dom tog 150 kr för att klippa lugg. (DYRT)
Men söt blev hon =)
kl 14 hade jag tid hos min läkare för att ta bort stygnen.
När dom klippte  bort kroppsstrumpan så skrek jag rakt ut när jag såg resultatet.
SIHTT VA STOOORA.
Alla som jobbade där och Miriann blev så nyfikna så dom kom in och kika när jag stod med bar överkropp och gapade.
Hahaha det bjuder jag på.
Sen gick jag mamma och Chantell och Shoppade lite till. jag kan lägga upp bilder på det sen =)
Sen när vi skulle hem så åkte jag givetvis åt fel håll.
I EN TIMME.
När jag såg att jag va på väg till Sthlm så vände jag.
Känner att jag har shoppat färdigt nu för denna månaden föresten.
Jag shoppade lite till idag. (Ops)
Ojojoj jag har så mycket att blogga om hoppas att jag inte glömmer bort allt ;)
kommer lite mer senare ikväll.
puss

Kommentarer
Postat av: micka

hahahaha stackare, jag hade blivit TOKIG om jag kört åt fel håll i en timma :(



fan vad jag garvade åt din reaktion över resultatet.

men är det inte så att dom fortfarande kommer va svullna ett tag???

2010-03-31 @ 21:06:37
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: micka

haha jaaaa verkligen. ja hade ju bara tvärstannat mitt på motorvägen, haha nej kanske inte :O

2010-03-31 @ 21:37:20
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Miriann

Välkommen till klubben! Jag körde oxå åt fel håll.. och då hade jag gps på :P haha.. men då körde jag bara några kilometer fel! =)

2010-03-31 @ 21:46:44
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: Baloo

Jobbigt att köra fel så långt...Är du nöjd med resultatet?? Du verkade lite chokad :)

2010-04-01 @ 10:51:13

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0