Min lilla hemlighet..

Jag har funderat fram och tillbaka om jag ska skriva om det här eller ej.
Men nu har jag fattat mitt beslut.
Ni kommer ju ändå att fatta till slut.
Idag ska jag till Örebro igen.

Jag ska på min andra konsultation.
Ja jag ska förstora mina bröst.
Varför?
Jo för att mina är putts väck efter graviditeten och amningen.
Jag saknar dom. Och jag står för det.
Och detta är något som jag har funderat på i många år.
Nästa vecka på Onsdag kl 12.30 är operation bokad.
Hoppas bara att jag inte fegar ur.
Jag är så nervös.
Jag Nästa vecka?
Hahaha nej da hoppas mer på detta
Bilderna är Googlade på Bröst ..

Kommentarer
Postat av: micka

hur mår du nu?

2010-03-10 @ 14:41:58
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Baloo

Okej...jag som läsare hade ingen aning om att du skulle förstora dina bröst. Tkr du ska göra det om du känner för det. Men gör dom inte för stora så det ser dumt och oproportionerligt med din kropp.



Lycka till =)

2010-03-10 @ 14:59:58
Postat av: Anonym

Konstigt om dom försvann efter amningen och du har funderat på det i flera år??! Tänk på storleken bara, inte mycket som ska till på din extremt lilla kropp för att det ska bli såå fel... Annars är det ju din kropp och du gör som du vill!

2010-03-10 @ 15:53:04
Postat av: Åsa

Jag ska tänka på dej hela dan!!! Tycker du gör helt rätt. Å det kommer bli jättebra. Ska allt komma o kika på dej när du kommit hem, å kanske komma med lite goda råd å va till hjälp :) Kramar o massa lycka till från "grannen"

2010-03-10 @ 16:41:46
Postat av: anna

hur mkt(vilken kupa) ska du opera då? hur mkt kostar det i örebro?

2010-03-10 @ 18:02:35
Postat av: Anonym

Hittade till din blogg idag för första gången. Blev glad när jag läste det här. Bara för något år sen så skulle jag ha varit helt emot det men så hade jag en disskution med min Syrra som efter 2 barn också hade kommit på samma tankar som dig. Jag blev chockad när hon sa det och jag hållde inte med henne om att hon skulle göra det, tycker att hon är så vacker ändå. Men jag förstod sen att efter ha gett sin kropp till 2 barn och sett kroppen förändrats så mycket så var det dags att göra något för hennes egen skull.Får se om hon också vågar göra samma sak som dig snart.

Lycka till!

2010-03-10 @ 23:44:25
Postat av: sofie

syrran gjorde samma efter två barn blev jätte bra ! och vill ni ha fler barn går det eftersom man kan amma ändå väll =) klart du ska men inte baota som sagt va =) snyggt

2010-03-11 @ 07:33:09
URL: http://soffansofie.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj har du fått tid så snart.. spännande.. vi får ta å ses snart.. Lycka till d kommer bli så bra =) kram

2010-03-11 @ 09:32:29
Postat av: Renée

Lycka till - kommer säkert bli jättebra :)

2010-03-11 @ 10:32:55
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Pillan

Lycka till:-) (En kompis till mig gjorde det i Örebro förra veckan)

2010-03-11 @ 12:46:08

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0