Min mening om dig...

Älskar eran kommentarer. Så kul att logga in och man har en hög som man ska godkänna.
Men då måste jag även säga vad jag tycker om er ANONYMA.
Ni är inte alltid elaka MEN När ni har frågor till mig så blir det så jävla svårt för mig att svara.
Jag vet inte hur många gånger jag har fått frågor på olika saker, men ni lämner ju ingen Blogg/E-mail eller annat så att jag kan svara.
Eller förväntar ni er att jag ska göra ett inlägg om varje fråga?
Ibland går det men det är inte alltid jag vill det.
jag har även valt att inte godkänna alla elaka kommentarer.
Tycker att det är lågt att komma in på någons blogg och lämna ett elakt kommentar ANONYMT.
Fy fan va fegt
Har du en åsikt så kan du väll stå för den.
Det var någon som tyckte att jag får räkna med att få elaka kommentarer för att jag har en blogg och har åsikter.
Ehhh.. va? Vadå, här bjuder jag er in i mitt liv och då ska ni ha rätt att vara elaka?

Kommentarer
Postat av: pernilla

Det är bara bittra människor som är missnöjda med sina egna liv som lämnar taskiga kommentarer! så låt inte dem få dig på dåligt humör när det är hos DOM som felen egentligen ligger!



Jag gillar iaf din blogg! kikar in varje dag :) Ha de gött!

2010-03-09 @ 21:36:07
Postat av: kajsa

Nej ta inte åt dig men samtidigt så tycker iaf jag att allt borde publiceras och även att du tacklar att svara när folk skriver skit. Jag tror att din blogg växer då också på sätt å vis, vilket som så gör du en bra blogg :) men tror det skulle vara lite mer spännande med lite "skitkommentarer" å svar från din sida å så. Det är ju lite "underhållning" med blogg. Men ta inte åt dej av negativa folk, det är ju Din blogg och den e bra :)

2010-03-10 @ 00:07:04
Postat av: Baloo

En bra blogg innehåller åsikter och tankar...Hur vore en (din) blogg annars?? Det blir ju inte roligt att läsa en blogg då..Bloggen blir bara bättre om du fortsätter blogga och visar att du inte bryr dig om de taskiga kommentarerna...

Men samtidigt så kan det vara bra ibland att få lite kritik...men så på dig och svara på det då...



Jag gillar din blogg och sättet du skriver på iaf =)

2010-03-10 @ 09:48:21

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0