Nervös..

Ojojoj. Jag är så nervös inför Onsdag så jag håller på att gå i bitar.
Nu har jag gått med en infektion i kroppen och jag har total ignorerat den.
För att tänka positivt och tro att man kan bli frisk genom att tänka sig frisk.
Så jag jobba på som vanligt. Borde inte ha gjort det.
Nu sitter jag här med min Antibiotika och sprängda bi-hålor.. uhhh.
Imorgon ska jag väll va på bena igen.
Får inte bli sjukare för då vill inte min läkare operera mig.
Vill påminna er om att ni kan fortfarande fråga massa frågor.
Passa på nu så får ni svar allihopa samtidigt  =)
Bra väll...

Kommentarer
Postat av: micka

vadå operera :O

shit, dig ska man piska så du stannar hemma.



aah jag noppar och färgar någon/några ggr i månaden hos min hudterapeft.

grymt skönt, värt pengarna och man blir fiiiin

dom blir inte mycket mörkare men dom blir mer jämna.

:D try it

2010-03-11 @ 20:24:43
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Anonym

som småbarnsmamma är det inte alltid man hinner med sin älskade, hur är det för dig och anton. Hur ofta har ni sex? =)

2010-03-11 @ 21:35:05

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0