Svar till ER =)


Fråga
anna 1
hur mkt(vilken kupa) ska du opera då? hur mkt kostar det i örebro?
Setareh 2
Hur mycket kommer din bröstförstoring kosta och vilken storlek ska du ha? (Ska själv operera mina i slutet av detta året eller början på nästa, så lite kul att kolla runt )
Förövrigt... Fin blogg! :)
Svar

Jag ska ha 310cc i vilket blir en C och betalar 38000 kr för kalaset.

Fråga
Anonym om Min lilla hemlighet..:
Konstigt om dom försvann efter amningen och du har funderat på det i flera år??! Tänk på storleken bara, inte mycket som ska till på din extremt lilla kropp för att det ska bli såå fel... Annars är det ju din kropp och du gör som du vill!
Anonym
Konstigt om dom försvann efter amningen och du har funderat på det i flera år??! Tänk på storleken bara, inte mycket som ska till på din extremt lilla kropp för att det ska bli såå fel... Annars är det ju din kropp och du gör som du vill!


Svar.
Ja jag menar ju självklart att jag har länge velat att fixa brösten. Det är något som jag har funderat på länge.
Sen att kroppen tog stryk av graviditet och amning så stärktes min vilja mycket mer.
Tack för att du påminner mig om att det är min kropp och ja, jag gör som jag vill =) hihi.




Fråga
Klara
Vad har du för kupstorlek idag och vad vill du ha efter operationen? Anser du att du har dålig självkänsla - varför gör du annars bröstförstorningen om du inte är nöjd med dig själv? Ingen är perfekt!
Svar
Jag har nu en A men kommer att bli en C. Att du anser att jag har dålig självkänsla är din åsikt.
Men jag har en bra eller skit bra självkänsla. Annars hade jag inte skapat en blogg om MIG.
Min åsikt är att dom som skönhetsopererar sig älskar sig själv och vill ta hand om sig själv.
Vi lever bara en gång och livet är för kort för att gå och störa sig på lite små skavanker som man kan fixa till. Jag vet att ingen är perfekt men man kan komma närmare =)
Dålig självkänsla -Nej men kanske lite fåfäng =) hahahaha


Fråga
Anonym
Har du bestämt dig för att inte skaffa fler barn? Bröstförstoring mitt i barnafödande ålder låter annars lite minst sagt (ursäkta mig nu) korkat?! Påverkas inte även silikonbröst av ytterligare en amning, eller har jag fel?
Svar
Jag vet inte om vi ska ha fler barn. Om vi ska så blir det inte än på tre år minnst. (P-stav)
Jag lägger implantaten under bröstmuskeln och det påverkar inte amning.

Fråga
sofie
syrran gjorde samma efter två barn blev jätte bra ! och vill ni ha fler barn går det eftersom man kan amma ändå väll =) klart du ska men inte baota som sagt va =) snyggt
Svar
Nej jag ska inte göra skit stora =) lagom är bäst.
Ja jag kan amma eftersom jag lägger implantatet bakom bröstmuskeln.

fråga
Anonym
som småbarnsmamma är det inte alltid man hinner med sin älskade, hur är det för dig och anton. Hur ofta har ni sex? =)

Vi kanske inte hinner vara lika spontana som förr. Eller ta En hel eftermiddag med bara sex.
Vi passar på dom små stunderna som kan komma då och då ... Hehe. (Förlåt mamma)

Fråga 1
Anonym
Vad tycker Anton om att du ska göra bröstförstoring?

Sofie 2
Hur ställer sig Anton till operationen? tycker han att det är toppen att du vill ha större tuttar eller vill han ha dig precis som du är?

Svar
ANTON SÄGER - Självklart är jag jävligt nöjd med hur lilly ser ut. Men vet också att hon har pratat om det här länge. Efter graviditet så förstår jag alla kvinnor som vill lyfta,förstöra eller ta bort någonting.
Men jag hoppas ju på att hon får kvar samma konsistens i brösten för den är GRYM ;)

Fråga
p
1.Tjänar du några pengar på bloggen?
2. Favoritmat?
3. Har du någon tatuering?
4. Hur många besökare har du?
5. Vad har du för planer i sommar?

Svar
1.Nej jag tjänar inga pengar på min blogg. Hoppas på att få göra det någon dag.
2.Favorit mat måste vara Persiskt och Thai =) MUMMA
3.Ja Jag har tre.
4.Olika dag till dag. Men från 150 till 300 unika besökare dagligen.
5.Sommaren kommer att bli underbar med massa utflykter och semester till Grekland.
Men en heldel jobb också eftersom jag har varit mammaledig så länge.

Fråga
Anonym 1
Hur mycket lägger du ut i månaden på smink, kläder?
Anonym2
Hur har du råd att shoppa så mycket och dessutom göra en bröstförstoring?
Svar
Just nu så handlar jag inte lika mycket som när jag jobbade heltid.
Men när jag jobbade heltid så shoppade man runt 2500 - 4000 i månaden.
Då blir det mycket i min egen butik. Och med min personal rabatt så blir det en del kläder.
Hur har jag råd?
Jo till brösten har jag skrapat ihop och sparat.
Att ha råd till shopping är ju inte så svårt. När man har Ett hushåll med två stadiga inkomst och dessutom inte mycket räkningar , ja då går det ju galant.
Jag shoppar mycket men inte dyrt.
Det kostar inte så mycket att bo i Arvika
Te.x skor 20kr par..


Fråga
Baloo
jag vet att jag har frågat det förut men inte fått ngt svar...Vad heter Chantell mer än Chantell??
Svar
Chantell Michell Johansson

Fråga
Anonym
Hade du en lindrig eller smärtsam förlossning? Pågick den länge?
Svar
Förlossningen är nog det svåraste jag har gjort i hela mitt liv.
Jag har aldrig haft så ont. Klart att man är förbered på att det ska göra ont.
Men jag viste inte mycket om det hela.
Jag klarade inte alltid av värkarna och spydde rätt ut.
Ibland tappa Anton och läkarna kontakt med mig för jag blev helt inåt vänt
Den aktiva förlåsningen tog 24 h.
Men jag började få regelbundna värkar redan i vecka 30 och blev därför sjukskriven.

svåraste jag har gjort
Men klart det var värt de =)


Hoppas att alla är nöjda med sina svar =) puss o kram på er


Kommentarer
Postat av: Baloo

Va kul att få svar på frågorna =) Vet man lite mer om dig och din familj..om sånt man kanske inte frågar annars... =)

2010-03-12 @ 10:22:02
Postat av: Pegah

Fan va du är grym Lilly! Diggar dina svar som fan! You rock!

2010-03-13 @ 00:59:54
Postat av: sara

well done. mycket diplomatiska men ärliga svar. :)

2010-03-15 @ 01:47:54

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0