Svar till klara..



Frågan lyder
Klara om Just nu...:
har du tänkt på att du kanske inte är redo för implantat om du är så nervös?du borde ju glädja dig som fan om du verkligen ville detta...=)


Nu blev jag smått irriterad.
Man får väll känna sig nervös när man ska göra något så stort.
Eller nej vänta lite. Har du aldrig varit nervös över saker?
Nu tänker jag som -
När du ska ut och resa. Man blir nervös otålig och pirrig = resfeber.
Man är närvös över ett prov men man gör det ändå.
Man hoppar bungyjump, man blir nervös som faaan men man gör det ändå.
Åka karuseller eller va fan som helst...
Ska man bara skita i allt då bara för att man är nervös?
Eller du kanske är gjord av stål.
Sorry om jag är lite väl extrem men inte första gången du skriver halvtaskiga kommentarer.

Kommentarer
Postat av: micka

hahahaa nu gillade jag just dig ännu mer.

fan vad bra att du säger ifrån. like like!!!



tycker som du, ska man inte vara nervös inför nåt sånt.

alltså jag tror att om man inte var det så vore det fan konstigt.

dom flesta artister säger ju att dom ALDRIG slutar vara nervösa inför deras konserter, det är bevis på att man bör vara nervös.

annars är man tamefan känslokall och likgiltig och då behöver man ju fan inte leva mer.



ååååh ok så man bör boka biljetter för gaga med andra ord ? :D jag tror det kan bli coolt alltså, annorlunda, inspirerande,eller hur?

2010-03-16 @ 21:27:58
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Lina

*Lycka till imorgon!!! ♥*

2010-03-16 @ 22:54:39
URL: http://vildljus.blogg.se/
Postat av: alexandra

Håller med, klart man kan vara nervös för saker och samtidigt vara säker på sin sak. Som du sa, bara för att man är nervös inför en resa betyder det då att man egentligen inte vill åka på den resan? :) och lycka till imorgon och jag hoppas att allt går bra! kram på dig.

2010-03-16 @ 23:23:57
URL: http://axelaxis.blogg.se/
Postat av: Pegah

håller med dig Lilly, totally! Lycka till imorgon! :D kommer gå galant!

2010-03-16 @ 23:30:10
Postat av: djustd

Tack för att du vill vara med! :) Jag kommer läsa alla bloggar under veckan. Kram!

2010-03-17 @ 02:19:25
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: carro h

stå på dig hjärtat! Du har fattat ditt beslut och det är jävligt starkt och speciellt när man går ut med i en blogg som du har gjort... då är men verkligen stark med sitt beslut... enligt mig iaf :) lycka till hör av dig så fort du orkar och kan massa kramar carro h

2010-03-17 @ 02:49:12
Postat av: Baloo

Håller med dig Lilly helt och hållet här! =)

2010-03-17 @ 10:31:25
Postat av: Saba

klart man får va nervös..men de gick ju braaa! :) pöss

2010-03-18 @ 14:53:23
Postat av: Rebecka

Du är jättemodig ju!!!!!!

2010-03-18 @ 15:26:35

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0