En elaking som jag inte godkände.

Varför jag tar åt mig och blir ledsen av elaka kommentarer är för att jag vet att nästan alla som läser bloggen kommer ifrån Arvika.
Ni vet vem jag är och antagligen så vet jag vem du är.
Därför skriver ni Anonymt.
(Fegt)
Den här kommentaren tyckte jag va rent ut bara så jävla elakt.
Känner att jag är mogen att dela med mig av den till er.
Från någon - Jenny
En annan bra ide är kanske att lära sig stava?
Tips tex stavas med ett p såhär "tips"
Det heter visa framfötterna.
Sen tycker jag att det är viktigt att man kan stava överhuvudtaget.
Kanske du kan tipsa om nästa gång?
Jag skulle aldrig anställa någon som inte kan skriva eller stava.

Mitt svar-
Jag kan skriva men jag har problem med att stava.
Jag har förklarat det många gånger nu.
Vilken tur jag har då att du inte är min arbetsgivare.
Tydligen såg hon någonting i mig som var viktigare än att kunna stava.
Kanske personligheten.
Men tack för att du sa hur det stavas för nu ändrade jag på orden.
Mitt tipps till dig är att kanske prova på att vara ödmjuk någon gång.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja tänk om personligheten satt i hur man stavade =) vilken social bra människa man skulle vara då och vilka egenskaper haha. För att vara butikschef måste en kategori vara att kunna stava va ??? =) vilket skämt, men då vet man nästa gång man är på arbetsintervju ska man ska man säga att det som är bra med en är att man kan stava...vi skiter i sammarbetsvillig, flexibel, trevlig och utåtriktad vet ja =) ....vilken kommentar Lilly försök inte bry dig kram!!!!!!

2010-05-07 @ 16:23:00
URL: http://soffansofie.blogg.se/
Postat av: Lina

Klockrent Lilly! :)

Kraaaam

2010-05-07 @ 17:21:57
URL: http://vildljus.blogg.se/
Postat av: Baloo

Bra svarat Lilly! Det spelar väll ingen roll hur man stavar om man nu inte har ett jobb där det är jätteviktigt att kunna stava...Men va fan..alla stavar fel ibland även om man inte har dyslexi...

2010-05-07 @ 17:58:06
Postat av: Alice

You go girl. Jag har med problem med stavning, men vi har andra kvaliteter som väger upp mer. är det så att vi ska skriva en bok så kommer någon annan få sköta stavningen, vi är/gör/skriver innehållet och det är det som gör boken =)

2010-05-07 @ 18:15:10
URL: http://aliceinmilano.blogg.se/
Postat av: zhian

vet du vad de där kallas för lilly babe? AVUNDSJUKA!! säkert nån idiot som oxå har sökt som butikschef på carling men inte fått för att hon saknar personlighet! DU har personlighet!!! skit i dom som klagar på din stavning....de e lowlife idioter som inte har något bättre för sig än att leta fel hos andra! säkert för att få dom själva att må lite bättre! jag ÄLSKAR din blogg!! you rock muma!! ;)

2010-05-07 @ 18:47:55
Postat av: micka

VILKEN JÄVLA GRIS!

fan vad lack jag blir, blä för den där jenny utan personlighet

2010-05-07 @ 19:10:54
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Anton

Cher, Kungen, John Lennon, Liv Taylor, John F Kennedy

Ja bara några med dyslexi tror dom har klarat sig fint ändå!!!

I rest my case!!!

IDIOT!!!

Fast hon kanske inte vet vilka alla är....Stackare.....

2010-05-07 @ 20:22:14
Postat av: tobias

du har blivit grym ju! hoppas allt är bra!

2010-05-07 @ 21:31:42
Postat av: Saba

jag tycker inte ens att du behövde svara på hennes idiotiska inlägg...=)

du vet vad jag vi alla tycker. du e duktig som fan på allt annat :-D

2010-05-08 @ 00:21:24
Postat av: pegah

sjukt bra svar Lilly!

jag säger då det, avundsjuka Lilly! ta inte åt dig så! :-)

säger som Saba, du behövde inte svara på hennes inlägg, inte värt att svara ens på såna DUMMA inlägg från såna DUMMA människor!

gillar din blogg ja! :)

2010-05-08 @ 14:40:55
Postat av: Lena

Haha ja undrar ja hur många arbetsgivare som slänger fram ett stavningstest på intervjun..?

Ne normala människor går nog mer på personlighet å kompetens å d vet vi att du har massor av.

kram

2010-05-08 @ 20:54:45
Postat av: Jenny T

Om du ser vilket IP-nummer personen skrivit från, så kan du väl kanske få reda på vem det är..?

2010-05-08 @ 23:50:45
Postat av: Jenny Eklöf

Jag jobbar som förskolelärare i Oslo, har problem stavningen när jag skriver norska, men jag gör mig förstådd iallfall!!! det är det viktiga!så jag tror min arbetsgivare såg nått annat i mig med. min personlighet å mitt engagemang!

you go girl!! för du har en härlig personlighet som är toppen!/ Tant Jenny=)

2010-05-09 @ 22:25:31
Postat av: linda 56e

jag tycker du är världens bästa! Precis så som du är! snacka om att intte ha nåt liv om man orkar störa sig på stavfel i bloggar. herregud. ses på tisdag! då ska du få en baaaaaaaaaaaamsekram!

kram linda 56e (vår arbetsgivare är bäst sådeså)

2010-05-10 @ 23:22:46
Postat av: Anonym

tänk att behöva störa sig på att någon inte stavar korekt.. jag har själv dyselexi och har svårt för detta. men när någon har stavat fel så förstår ja ändå vad personen menar. eftersom att ja på något sätt ser ett sammanhang i orden, inte fan orkar ja lägga ner tid och energi på att störa mig på att någon har stavat fel, man förstår ju ändå vad personen menar. skit i folket som klagar, de har bara ett tragiskt liv och måste sitta och reta upp sig på sådana skit saker som stav fel för att få avreagera sig. löjligt. och jag kan ju säga det att jag har läst din blogg och jag har aldrig sett att du har stava fel, men antagligen har du väll gjort de någon gång, men jag har iaf förstått vad du manat och ine reta upp mig på det.. ingen kan stava rätt hela livet, vore att tråkigt att behöva vara så perfektså man gör allt rätt. :) men de är väll avensjuka för att du vågar stå för dina brister och publicera dina "stav fel" och dom som klagar vågar väll inte göra sådant och då blir de störda på dig för du blir då starkare än vad dom är :)

2010-05-10 @ 23:26:30
Postat av: elin Edvinsszzzong

Hej babe



Jag är glad att det är du som bloggar, minsta grej och så kommer dolkarna i ryggen. fin uppvisning av medmänsklighet.Och anton lägg till mig i listan på dyslektiker, kör på lilly. Gör det du är bra på skit i resten=)



kram elin, ett sant fan

2010-05-12 @ 23:51:26

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0