Humla och baggen.

Igår när jag kom hem med min lilla humla så började jag att städa lite smått.
Chantell kröp efter mig.
När jag va i sovrummet såg jag något som såg ut som en bajskorv.
Jag blev inte så förvånad eftersom blöjan inte alltid sitter som den ska.
Chantell vände med mig när jag gick för att hämta papper ock Ajax.
När jag kom tillbaka så började bajskorven vandra iväg.
Jag skriker rätt ut och tar upp Chantell i famnen och hoppar upp i sängen.
Chantell börjar skrika och kikna av skratt. (Hon tror att jag leker med henne)
Som tur var telefonen i sängen.
jag ringer pappa Lennart och skriker ETT DJUR!!!
- Va?
- ETT DJUR I SOVRUMMET DU SKA KOMMA HIT NU OCH TA BORT DEN:
- Jajaja jag kommer lugn ner dig.
När pappa Lennart kom till räddning och kunde konstatera att det va en skalbagge.
Jag tänkte - jaha och ta bort, döda, gör vad du vill.
Lennart tog lilla baggen och slängde ut honom ut genom fönstret ut i de fria.
Humlan fick stanna inne baggen fick gå ut..
STORA BAGGEN
LILLA HUMLAN

Kommentarer
Postat av: Saba

gud va äckligt. o va söt hon e leker me ditt halsband haha..

2010-05-13 @ 17:05:20
Postat av: Lena

Hahahahahahahah rolig du..

2010-05-13 @ 18:42:27
Postat av: Pegah

hahahaha! jääävlar va stygg du är :D :D

HAHAHA!



2010-05-13 @ 20:48:51
Postat av: micka

hahahahaa gud vad rolig du e!

2010-05-14 @ 00:14:25
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Baloo

Hahaha!! Va rolig du är! =)

2010-05-14 @ 09:53:26
Postat av: Saba

hade jag varit där hade jag säkert skrikit lika mycket som du bara för att DU skrek..haha...

2010-05-15 @ 12:31:34

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0