Lång dag = härlig dag.

Nu har jag varit hemma några timmar.
Men jag va så trött så jag Anton och Chantell gick en lång promenad i fina för sommar vädret.
Jag har ju suttit inne på möte från 10 till 17.30.
Vad har ni gjort idag ?
Tydligen har det ju varit rekord varmt ute.
Synd att man missa det.
Men måste även säga att jag hade så kul på mötet.
Alltid skönt att få träffa alla igen och sitta och prata med varandra.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Imorgon blir det en ledig dag med Chantell.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: micka

du verkar så grym, jag skulle lätt vilja jobba för dig :)

jag missade oxå den grymt varma dagen, låg och sov till 3, spydde som en gris på morgonen nämligen hahaha

2010-05-19 @ 17:15:10
URL: http://writalist.blogg.se/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0