Lilly tippsar

Jag tänkte visa er en tjuv titt på morgondagens outfit som även är min snygga budget tipps till er.
Vi har fått in skit snygga leggings och tröjor.
Leggings i svart ormskin imitation  med drag kedja längst ner endast 179 kr.
HOT HOT
Tröjan är typ vävd, skit snyggt. kommer även i svart. (Ska köpa även den)
hör och häpna 179 kr även för den här skit snygga tröja.
Om ni är sugna på dessa så ska ni skynda er till närmsta Carlings butik.
Jag antar att dessa godingar kommer att gå som smör.

Kommentarer
Postat av: Baloo

Kul att du tipsar på budget plagg som är lätta att få tag på =)

2010-05-13 @ 09:16:43
Postat av: Bim HD

Hm, tror jag skulle kunna leva med båda... jo, faktiskt - fast FK har tydligen bestämt sig för att inte ens betala ut för 50% av en hel sjukskrivning :(

Åka ner idag och rensa lite hjärna på gym - coregym från MH... bra med det lilla man får, dock... läkarordination tom - fast man borde få det på recept... ... ...

Må så grankott...

... det sol o klippning så man möte ngt trevligare i spegeln... :/

2010-05-20 @ 13:23:13
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0