Tänker inte be om ursäkt!!!

När jag började blogga så varnade jag för att jag har dyslexi.
Det står med i allra första inlägget.
Det är skit svårt för mig att se om jag har stavat fel eller inte. Rättstavnings programmet i datorn fattar ju inte alltid heller om jag stavat rätt eller inte.
Vad jag vill med detta inlägg är
JAG VÄGRAR BE OM URSÄKT FÖR NÅGONTING SOM JAG INTE KAN RÅ ÖVER.
Om Du inte kan fatta vad jag skriver eller menar så behöver inte du komma tillbaka på min blogg.
Dom flesta som läser min blogg känner till detta och är underbara och söta.
Men ni andra kan spara tid med att skriva kommentarer om hur ditten och datten stavas.
SÅ JÄVLA FEGA ATT NI ÄR ALLTID ÄR ANONYMA.
Ja jag är arg.
Totalt onödigt.
Känner att jag inte ens vill godkänna dessa kommentarer.
Nä nu ska jag sova.
uhh

Kommentarer
Postat av: alexandra

Alltså människor som sitter och orkar kommentera anonymt på lite stavfel har ju alldeles för mycket fritid och ett jäkligt tråkigt liv. And so what, lite stavfel här och där, man förstår ju alltid vad som som menas och duger det inte så läs inte bloggen!!! Jag blir också så jävla arg på sådana idioter då jag också fått många taskiga anonyma kommentarer! Din blogg är aswesome, du har ytterst lite stavfel i bloggen så skit i dom som gillar att klaga och gnälla!

2010-05-05 @ 23:43:51
URL: http://axelaxis.blogg.se/
Postat av: Baloo

Jag håller med ovanstående här. Tycker det är dåligt och irriterande att anonyma personer kommenterar sånna småsaker. Visst jag är också anonym eftersom jag inte har mitt riktiga namn här på bloggen...Men jag tycker iaf att jag lämnar snälla och bra kommentarer =) Eller?

2010-05-06 @ 07:35:20
Postat av: Cecilia

Jo men de är väldigt söta tycker jag, man ska ha den i XXL så man drunknar i den ;)

2010-05-06 @ 08:39:00
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/
Postat av: My

Jadu, det finns folk till allt. Men det är verkligen inget att bry sig om! Har dom inget liv och nåt roligare för sig så... Du är grym och jag gillar din blogg! :)

2010-05-06 @ 09:30:22
Postat av: micka

vaa, shit jag hade ingen ANING om att du hade det :O

jag tycker du skriver helt normalt, man brukar se om n[gon har dyslexi ganska tydligt annars.



alltså...dom där människorna som håller på och hackar har inget jävla liv.

dom sitter och läser folks bloggar bara för att klaga, och dom har säkert inte en blogg själv, för dom skulle inte ha ett skit att skriva om och inte en enda läsare. dom här människorna är så jävla trista individer och har komplex som gör att dom ska trycka ner andra.

SKIT I DOM!!!!!!!!!

2010-05-06 @ 12:38:07
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: linabus

amen shit va irriterande,.. jag skrev just ett jättelångt inlägg som försvann!!

iaf så skrev jag att det finns alltid idioter som man aldrig kommer ifrån..föressten ska jag berätta nått kul? jag har oxå dyselexi.. fattar inte att ingen kom på det i skolan.. jag har ju aldrig kunnat stava.. haha.. inte konstigt att jag fick så kassa betyg. ÅÅ jag saknar dej o chantell oxå..kan vi inte boka in en picknick i sommar..myyys..pussilago

2010-05-06 @ 14:23:25
Postat av: Anonym

Fyy fan va dålig stil av nån att va taskig för att du har dyslexi! Vem bryr sig om stavningen inte stämmer!?

2010-05-06 @ 16:01:01
Postat av: Pegah

ååh ack! har inte sådana människor något annat för sig än att sitta å hacka på din stavning, jo..de är väl bra sorgligt iaf..människor utan liv!



Lilly, du och din blogg är grym!

2010-05-07 @ 01:08:25

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0