Bilder från Kreta

Här har ni som jag har lovat lite bilder från Kreta.
Blev extremt svårt att välja ut bilder eftersom 90% av alla bilder är Chantell med på.
Så här har ni lite.
Synd synd..
Här har ni Chantells bakhuvud.
HAHA.
Första dagen och jag visar Chantell Havet.
Njuter vid poolen första dagen.
Bränna efter tredje dagen
Hamnen
Kärlek
(Jag är tydligen blek bredvid Anton)
Vi tog 700 bilder skulle vilja visa mer men Chantell är ju med på nästan alla.
Vi får se hur jag gör...
puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va mysigt ni måste haft d =) Jättefina bilder å d e ju tur att du inte blir brunast jämt ;) hehe Ser fram emot en riktig uppdatering, så en playdate nån dag kanske? Jobbar ju inte så mycke längre nu ja.. kram

2010-09-03 @ 23:00:38
Postat av: Renee

Jag vill åxå va med på date=) Jättefina bilder=)

2010-09-04 @ 09:24:32

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0