Lilly Svarar

Frågor
Lisa om Nytt hemma.:
Skitsnyggt! jag har en fråga till dig :). Jag letar efter en höst&vår-jacka och en bra vinterjacka. En grej är att jag är med barn, än sålänge bara i vecka 7 men magen börjar precis spänna å a kommer ju bli större. Min kroppstyp är sån att jag har stor byst, smal midja men breeda höfter, så har typ 29 tum på byxor å får lätt lite överhäng över byxkanterna så vill inte ha en kort modell på jacka, kanske mer "klänningsmodell"? Hittade en toksnygg jacka jag vill ha men som e för dyr och svår att få tag på"Odd mollys nylon parka" asfin, sån stil gillar jag.
Nu undrar jag om du har nått bra tips :) du har sån bra klädstil å så!
Mvh. Lisa

Anonym om Lilly Svarar:
Bra tips!! :) 
hade varit kul om du gjorde något liknande fast om vinter jackor. Det är nog både det tråkigaste och svåraste som finns att köpa i "klädes" väg. så tips är uppskattat :D


Klart jag kan hjälpa till Tjejer.
Nu har jag först och främst tänkt på Lisa som har en bebis mage att tänka på, eftersom dessa jackor har lite extra plats runt midjan.
Men dessa modeller funkar även på andra.
Jag tittade runt på många hemsidor men hitta inte så många som jag hade hoppas på.
Vi har självklart massa snygga jackor i min butik också men eftersom Carlings inte har någon hemsida än så blev det svårt att visa dom nu.
Ska se om jag kan ta med kameran nästa gång jag jobbar.
Den här jackan gillade Lisa från Odd molly

Vi kan börja med vad jag hitta på H&M
Dessa snyggingar har hur bra priser som helst.
Det som är bra med dessa modeller är att man själv kan bestämma hur tajt eller pösigt dom ska sitta runt midjan. Funkar nog runt höst/vår.

Sen har Bikbok många snygga modeller också.
Den ljusa som kostar ynka 499 är lite Större i modellen.
Jag tittade på den idag och den va skitsnygg på =)
Funkar på Vår/Höst
Jackan som kostar 999 är en jacka som kommer in varje vinter på Bikbok.
Jag älskar den. Den kommer även i Bege.
Gillar man Canada Goose så gillar man den här.
Prisvärd ,Varm och snygg.

Asos har galet mycket snyggt.
Dom två högst upp är vinter jackor.
Enkla snygga varma och Prisvärda.
Ylle jackan ner till vänster funkar en bra bit in på vinter. Modellen är himmelsk för den som väntar liten knodd. Robin Hood  Vår jackan är kort men den va ju så snygg så jag va ju tvungen att ta med den.



Asos är en Brittisk sida och Valutan är Pund.
Men man kan lätt genom att trycka på knappen - Change currency - ändra valutan till sek.
Leveranstiden är ganska snabb om jag har förstått rätt.
Men har man bråttom med varan så kan man betala extra och paketet kommer tidigare.
Hoppas att ni hittar något ni gillar tjejer


Kommentarer
Postat av: Saba

vad duktig du är!! du borde jobba som personal shopper. (eller va d heter)

2010-09-08 @ 13:32:24
Postat av: Lisa

Tack så mycket :)

2010-09-09 @ 19:04:10
Postat av: sara

Men hello! bloggar du inte längre :(?

om du är trött på det så be anton skriva lite

2010-09-15 @ 17:57:55
Postat av: Elin

Den där jackan från odd molly var jättefin, men jag finner den inte på odd molly när jag söker på deras jackor. Vart finner jag den?

2010-09-21 @ 21:20:35

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0