Söndag...

TRÖÖÖÖT

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer med din blogg syster yster?

2010-11-10 @ 23:05:04
URL: http://sile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej måste säga att jag älskar din blogg för du är dig själv och vägar stå för det , du fejkar inte dig till nån annan på bloggen utan är for real , vilket jag och många fler älskar ! Börjar läsa din blogg för några dar sen( ångrar att jag inte läst den tidigare) och fasna direkt för bloggen !! Jag vet att din blogg du kan bli en enormt stor bloggare men massa lärare. Så snälla sluta ej med bloggen utan va tag i den och även om det ibland känns hopplöst så ge inte upp för då skulle jag bli hemskt ledsen och många fler! Du ska veta att du är en förebild för många tjejer,jag brukar kunna en koppling till din blogg och när allt känns hopplöst så vet du iaf att din blogg betyder mycket för många! Jag tänker inte sitta och skriva att jag älskar dig eftersom jag inte känner dig men jag vill att du ska veta att jag ÄLSKAR din blogg! So keep doing your thing girl , alla stora händelser börja som små och du kan också skapa en stor händelse:-D/ mvh en trogen läsare;-)

2010-12-28 @ 14:09:31

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0