Bilder..

Hej alla sota.

Nu va det fem dagar sen jag blogga.

kan inte fatta va fort tiden gar har.

Tankte ladda upp lite bilder sa ni far se hur vi har det.










Som ni ser sa ar det inte synd om oss.

Horde att det snoade hemma och att det var 20 minusgrader.

Urs va kallt det later.

Chantell mar hur bra som helst. Hon ater sover och leker.

Allt ar som vanligt fast hon ater extra mycket, det gillar jag.

Dom har fem dagar har vi hunnit med mycket.

Vi har sett Big buddah, Mummified Monk en vacker vattenfall och massa mer.
Imorgon ska vi pa en natt marknad. Det ska bli kul.
nu ska jag ga upp till min familj och lagga mig.
puss pa er


Kommentarer
Postat av: Saba

fina bilder! glöm inte klänningar till mig haha :P

chantell e ju bara för cool o fantastiskt söt på alla bilder,m men spec den första :D o anton e lika svartbrun som vanligt haha.

ha d så bra, kom inte hem för här e d apkallt! puss

2011-02-12 @ 17:41:41
Postat av: Lena

Åh va härligt d se ut =)

2011-02-12 @ 22:11:49
Postat av: Anonym

Underbart!!

2011-02-15 @ 09:46:17
Postat av: avundsjuka lillasyster sara

ååå! underbart, å kul att chantell trivs som hon gör. få inte för er att flytta dig bara ;)

det är verkligen jätte kallt i hela sverige, tom här nere i skåne fryser vi ihjäl. tur är väll att jag också åker till värmen nästa vecka och hoppas tiden går sagta för er så ni får njuta av allt där borta riktigt ordentligt och kylan hinner försvinna lagom tills ni kommer hem.

saknar er, som vanligt



va försiktiga och ha så kul.

puss och kram



ps. får jag sno bilden på chantell vid templet till min blogg?.ds



2011-02-16 @ 16:02:19
URL: http://sile.blogg.se/
Postat av: Isabella

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 10:52:53
URL: http://smsalåna.nu

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0