Bungalow Time :)

Vädret här på ön har varit lite ostabil. Men helt ok. Dom här dagarna vi har varit här har det regnat och stormat. Men bara på natten eller tidig morgon. Så det har ju funkat att bada och sola :) men nu är kl 14 och vädret blev lite ostabilt. Så jag sitter nu på rummet och väntar på roomservice :) gott :) Chantell storm trivs här i värmen. Jag har inte märk av att hon mår dåligt av att det är varm och fuktigt. Tvärtom hon är nästan lycklig hela tiden. Just nu ligger hon och sover brevid mig. Hon är trött efter att ha badat hela dagen. Ikväll blir det massa god mat och shopping. Kanske skriver några rader ikväll igen :) hej så länge

Kommentarer
Postat av: Renee

Å blir så avundsjuk!! men det vore jättekul att se några bilder=) hoppas ni får bättre väder, men å andra sidan så kanske det inte är helt fel att slappa en timmme i bungalowen heller=) fortsätt njuta=)

2011-02-06 @ 06:42:57
Postat av: Morfar

Här är klarblå himmel,strålande solsken och plussgrader,dä du,vart tog telfonnummeret vägen som du skulle ge mig?hoppas ni har det gött.

2011-02-06 @ 10:09:04

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0